تازه ها

دوشنبه 19 فروردين 1398-13:38 کد خبر:37583

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد؛

برپایی جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ امامزاده مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.


به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به اینکه ۳۰۰ امامزاده مازندران از برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) میزبانی می‌کنند اظهار کرد: همه ائمه خیرخواه مردم بودند و خداوند برای اینکه انسان‌ها را هدایت کند پیشوا و رهبر برای آنان قرارداده است و ائمه طاهرین پیشوایان دین انسان‌ها هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: قرآن کریم پیامبر را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌نماید و ائمه معصومین هم مانند پیامبر الگوی تمام نما برای بشریت بوده و هر کس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد.

حجت الاسلام حیدری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام حسین (ع)، تصریح کرد: جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ بقعه و امامزاده مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن‌ها در شب و روز ولادت امام حسین (ع) برگزار می‌شود، گفت: جشن میلاد امام حسین (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و جذابی در نظر گرفته شده است تا این جشن با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، اظهار داشت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این روز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :