تازه ها

دوشنبه 19 فروردين 1398-12:14 کد خبر:37580

معاون وظیفه عمومی مازندران اعلام کرد

تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل‌زده در مازندران

انعکاس شمال - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان ساکن مناطق سیل‌زده استان خبرداد.


به گزارش انعکاس شمال،مهدی بریمانی ، اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در استان مازندران و ایجاد خسارت به برخی از مشمولان آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی و خانواده‌های آنان تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین منظور مشمولانی که در این حادثه دچار خسارت شدند و دارای برگ اعزام به تاریخ‌های 19 فروردین ماه، یکم و 19 اردیبهشت ماه 98 هستند در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+10 و یا مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خود را حداکثر تا دو ماه تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولان شهرستان‌های سیمرغ، بابلسر، میاندورود، نکا و گلوگاه است.

بریمانی در پایان تصریح کرد:این افراد در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480، کانال @vazifeh_ir در شبکه‌های اجتماعی، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانیvazifeh.ir یا سامانه پیام کوتاه به شماره 110206010 از آخرین اخبار وظیفه عمومی مطلع شوند./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :