تازه ها

شنبه 17 فروردين 1398-12:47 کد خبر:37573

مدیرکل حج و زیارت مازندران اعلام کرد

اعلام اسامی کاروان‌های غیرمجاز زیارتی در مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: کاروانی با مدیریت بلبلی در شهرستان بابل به‌صورت غیرمجاز درحال فعالیت است و با تبلیغات مختلف ازجمله اقامت در هتل درجه الف همراه با بیمه و مداح و سایر قصد فریب زائران را دارد.

 


به گزارش انعکاس شمال، سیدحبیب‌الله، اظهار کرد: با وجود اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته ولی همچنان شاهد تبلیغات دفاتر غیرمجاز زیارتی در استان هستیم که در برخی موارد مردم نیز فریب این تبلیغات را می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه اسامی کاروان‌های غیرمجاز زیارتی را طی سال‌های گذشته اعلام می‌کنیم تا مردم با مشکلی مواجه نشوند، افزود: با این وجود زائرانی بودند و همچنان هستند که در این زمینه آگاهی لازم را ندارند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران بیان کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته درحال حاضر کاروانی با مدیریت بلبلی در شهرستان بابل به‌صورت غیرمجاز در حال فعالیت است و با تبلیغات مختلف ازجمله اقامت در هتل درجه الف همراه با بیمه و مداح و سایر قصد فریب زائران را دارد.

ساداتی خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار باشند و فریب این افراد را نخورند، کما اینکه درحال حاضر بیش از ۱۰۰ پرونده درباره کاروان‌های غیرمجاز زیارتی در محاکم قضایی در حال پیگیری است ولی با این وجود باز هم مردم فریب دفاتر غیرمجاز را می‌خورند./فارس

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :