تازه ها

سه شنبه 6 فروردين 1398-11:38 کد خبر:37561

ثبت 11 میلیون و 745 هزار تردد در جاده های استان مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره آمار اداره کل راهداری استان، گفت: از ابتدای شروع طرح تا روز جمعه دوم فروردین ماه بیش از 11 میلیون و 745 هزار تردد در جاده های استان به ثبت رسید.

سردارسید محمود میرفیضی با بیان این مطلب، گفت: رونق تولید موضوع مهمی است که باید در جامعه نهادینه و اجرایی شود.

وی نقش رونق تولید در افزایش شغل و کاهش بیکاری در جامعه را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: افزایش شغل و کاهش بیکاری از جمله مولفه های مهم در کاهش بزهکاری و بروز جرایم و به تبع آن ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان با تمام توان و قوا با استفاده از همه ظرفیت ها ضمن نصب العین قرار دادن فرامین معظم له، تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال در دستور کار دارند، افزود: پلیس اسلامی برای قرار گرفتن در تراز انقلاب باید همیشه گوش بفرمان ولی فقیه باشد .

سردار میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی نوروز 98 از 25 اسفندماه در سطح استان، گفت: برابر آمار اداره کل راهداری استان از ابتدای شروع طرح تا روز جمعه دوم فروردین ماه بیش از 11 میلیون و 745 هزار تردد در جاده های استان به ثبت رسید.

فرمانده انتظامی استان مازندران میانگین تردد در هر ساعت در کل استان را 77 هزار تردد اعلام کرد و افزود: هر چند تنها 3 درصد جاده ها کشور در مازندران است اما سهم استان در حوزه ثبت تردد در کل کشور 6/5 دهم است که رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

سردار میرفیضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی که استان مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند ، گفت: استان مازندران استان شهید پرور و ولایتمدار است و از همه هموطنان انتظار داریم در استفاده از مواهب الهی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به موضوع کشف حجاب در خودروها، اظهار کرد: چنانچه پلیس در خودرویی شاهد کشف حجاب باشد برابر وظایف ذاتی و قانونی برای بار اول از فرد تعهد اخذ می شود ودر صورت تکرار برای بار دوم خودرو توقیف خواهد شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :