تازه ها

سه شنبه 30 بهمن 1397-11:2 کد خبر:37455

مدیرکل راهداری مازندران:

۵۱ نقطه پرتصادف در مازندران شناسایی شد

انعکاس شمال - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اشاره به کاهش ۳.۷ درصدی تصادفات در استان از شناسایی ۵۱۱ نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

 


به گزارش انعکاس شمال،احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون مازندران شاهد کاهش ۳.۷ تصادفات درصدی بوده و امید است با تدابیرلازم و هم اندیشی دستگاههای مرتبط شاهد کاهش تصادفات در ایام پرترافیک نوروز نیز باشیم.

 وی در ادامه از اقدامات کم هزینه و زود بازده بخصوص آموزش کاربران جاده ای از طریق دهیاری ها، جدا سازی خطوط رفت و برگشت در محورهای فرعی پر تصادف و برخورد با دستفروشان مستقر در حاشیه راهها و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه ها خبر داد و تصریح نمود : برای شناسایی چالش ها و اولویت بندی پروژه های ایمنی اقدامات مؤثری انجام پذیرفت.

آفرین محمدزاده با اشاره به بررسی این اداره کل و پلیس راه از نقاط پر تصادف گفت: ۵۱ نقطه پر تصادف در سطح استان شناسایی گردید که با تلاش همکاران مجموعه راهداری ۳۵ نقطه از آن ایمن سازی شد و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدزاده در ادامه افزود: ۳۳ اکیپ راهداری، ۳۲۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه با بهره گیری از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۶۹ دستگاه خودروی امدادی ۲۱۰شرکت حمل و نقل مسافر  در قالب شرکتهای اتوبوس رانی ،مینی بوس رانی و سواری رانی و ۷ انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای مسافربری در استان آماده خدمت رسانی به هموطنان و مردم شریف استان و مسافرین نوروزی است./مهر

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :