تازه ها

دوشنبه 29 بهمن 1397-13:13 کد خبر:37451

وزیر ورزش و جوانان به مازندران سفر می کند

انعکاس شمال - وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سالن ورزشی شهدای منطقه پایین بازار شهر آمل وبازدید از ورزشگاه نیمه کاره شهیدچمران این شهرستان به مازندران سفر می کند.


به گزارش انعکاس شمال،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل اظهار داشت: «مسعود سلطانی فر» در ادامه سفرهای استانی وزرا به استانها، پنجشنبه هفته جاری دوم اسفندماه به شهرستان آمل ودیگر شهرهای مازندران نیز سفر خواهد کرد.

وی به دو برنامه مهم وپیش بینی شده برای وزیرورزش وجوانان درشهرستان آمل اشاره کرد وگفت: سالن ورزشی شهدای پایین بازار درمنطقه قدیمی شهرآمل که آغاز ساخت آن در ۲۰ اردیبهشت ماه امسال با حضور آقای سلطانی فر بوده، از جمله طرح هایی که هست که در سفر به آمل افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان آمل ادامه داد: این سالن ورزشی با همکاری شهرداری آمل درحال ساخت است و پس از افتتاح مورد استفاده شهروندان در منطقه پایین بازار قرار خواهد گرفت.

پهلوان، بازدید از ورزشگاه نیمه کاره وپنج هزار نفری شهید چمران  آمل را از دیگر برنامه های مهم روزپنجشنبه وزیر ورزش وجوانان در سفر به این شهرستان بیان کرد وادامه داد، این ورزشگاه نیز در بازدیدی که وزیر در سال جاری داشته، تصمیم های خوبی گرفته شده وبا پیگیری های استانی وشهرستانی که انجام شده، بودجه خوبی نیز برای آن پیش بینی شده که پیمانکار آن نیز اکنون مشغول است.

 ساخت ورزشگاه شهیدچمران آمل در سال ۱۳۸۴ در مکان درحال ساخت فعلی آغاز شد و بعد از گذشت بیش از ۱۳ سال کمتر از ۵۰ درصد آن اجرا شده است. در چند ماه گذشته نیز روند ساخت این ورزشگاه به طور کامل متوقف شده و نگرانی هایی را نیز برای جامعه ورزشی شهرستان به همراه داشته است.

ورزشگاه شهید چمران از قدیمی ترین ورزشگاههای شهرستان بیش از ۴۰۰هزار نفری آمل است و عمده مسابقات ورزشی این شهرستان در این ورزشگاه برگزار می شد.

وعده دوساله مدیرکل ورزش مازندران برای تکمیل ورزشگاه آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ۱۸شهریورماه سال۹۷ در جلسه شورای اداری شهرستان آمل ، از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل خبر داد.

حبیب حسین زادگان افزود: وجود مالکان و شاکیان حقوقی برای ورزشگاه آمل باعث شد تا ساخت ان چند بار در این سالها متوقف شود و اما پس از حدود ۲۵ سال مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان و مالکان برطرف و توافق کامل شد.

وی با بیان اینکه با انتخاب پیمانکار ساخت جدید ورزشگاه آمل تسریع خواهد شد، گفت: امیدواریم حداقل تا ۲ سال آینده ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران آمل تکمیل و بهره برداری شود./مهر

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :