تازه ها

دوشنبه 29 بهمن 1397-11:36 کد خبر:37449

۲۲ مورد بنای غیرمجاز در بابلسر تخریب شد


به گزارش انعکاس شمال،حمیدرضا رحمانی اظهار داشت:  تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تنها به ایجاد ساختمان و دیوارکشی محدود نمی‌شود و هر گونه تغییری که کاربری کشاورزی اراضی را دچار مخاطره کند جهاد کشاورزی با آن برخورد می‌کند.

وی افزود: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، از ابتدای امسال تاکنون 22 مورد احکام قلع و قمع قضایی در بابلسر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: احکام اجرا شده شامل 22 مورد تخریب بنای غیرمجاز تبصره 2 و 3 ماده 10 است که منجر به آزادسازی 10 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی شهرستان بابلسر شد.

رحمانی ادامه داد: به منظور ثبت مالکیت و سنددار کردن اراضی زراعی و باغی در 10 ماه نخست امسال 10 فقره سند به مساحت 7 هکتار برای اراضی کشاورزی این شهرستان سند مالکیت صادر شد.

وی تصریح کرد: صدور این اسناد مالکیت بر اساس قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی فاقد سند رسمی و با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک و بررسی‌های به عمل آمده توسط این مدیریت انجام  گرفت.

رحمانی گفت: از روستاییان و کشاورزان درخواست می‌شود در صورتی که قصد احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زراعی و باغی خود را دارند، حتماً قبل از هر گونه اقدامی، با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با دریافت مشاوره برای اخذ مجوز اقدام کنند./تسنیم

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :