تازه ها

يکشنبه 28 بهمن 1397-12:55 کد خبر:37444

افزایش 12 درصدی سفر در محورهای مازندران


به گزارش انعکاس شمال،سرهنگ مهدی باقری در جلسه ستاد خدمات سفر استان مازندران با اشاره به اینکه برای کاهش وقوع تصادفات در حوزه درون شهری شهرستان ها با نظارت فرماندهان راهور و شهردار  نقاط حادثه خیز شناسایی شده است،اظهار داشت:با بررسی های به عمل آمده این نقاط در ۱۰ ماهه سال بیش از ۴۰قربانی گرفته  و بیش از ۸۸۸تصادف جرحی داشته است.

وی یادآورشد:به جز نقاط حادثه خیز از مهم ترین چالش های ما ترافیک های سنگین در محورهای مواصلاتی استان است که در جلسات ترافیک باید این معضلات بررسی و راهکار برای حل آن ارائه گردد.

رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه  محورهای  مواصلاتی مازندران در تمامی ایام سال مسافرپذیر است،گفت: در ۱۰ماهه امسال ۱۲۹متوفی در حوزه درون شهری و ۲هزار و ۲۲۰مجروح بر اثر تصادفات داشته ایم.

باقری با بیان اینکه امسال نسبت به مشابه سال قبل ۱۲درصد افزایش سفر را داشتیم،تصریح کرد: در چنین شرایطی تمهیدات لازم برای یک سفر خوب باید اندیشیده شود تا کمترین میزان تصادفات را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ماه امسال نزدیک به ۵۲ درصد تصادفات با عابرین پیاده بوده است،گفت:این آمار بالایی بوده و باید برای کاهش آن چاره اندیشی کرد.

وی با بیان اینکه باید به خط کشی درون شهری توجه بیشتری صورت گیرد،افزود:معمولا برای خط کشی از رنگ های گرم که ماندگاری کمی دارند استفاده می شود اگر از رنگ های سرد استفاده گردد قطعا دوام این خط کشی ها بیشتر خواهد شد و تصادفات کاهش می یابد.

باقری با اشاره به اینکه چراغ های راهنمایی معیوب باید از سطح شهرها جمع آوری شود،گفت: نصب تابلوها برای هدایت مسافران و رانندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:دستفروشان نیز باید در این ایام ساماندهی شوند./ایلنا

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :