تازه ها

جمعه 12 بهمن 1397-13:6 کد خبر:37382

بازديد استاندار مازندران از روند برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان

انعکاس شمال - استاندار مازندران به همراه مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهر ساری بازديد نمودند .

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران احمد حسین زادگان استاندار مازندران در اين بازديد ضمن قدرداني از مجموعه راه و شهرسازي استان به منظور برگزاري مطلوب آزمون مذكور عنوان نمود: در اجراي آئين نامه اجرائي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان ، آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربی در تاريخ 11 و 12 بهمن ماه امسال همزمان با سراسر كشور در مازندران برگزار شد .

مهندس حسین زادگان اضافه كرد : سابقه كار حرفه ای مورد نياز برای اين آزمون مطابق با ماده 5 آيين نامه اجرايی قانون نظام مهندسي ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سنوات لازم ازتاريخ اخذ مدرك تحصيلی لیسانس تا پايان 12 بهمن ماه 1397 ميباشد .

سید محمد نظری مدیر كل راه و شهرسازی استان مازندران نيز در اين بازديد ضمن تشكر از حمايتها و دلگرمی های استاندار مازندران نسبت به مجموعه راه و شهرسازي اظهار داشت : در اين آزمون بيش از  10002 نفر شركت نموده كه از اين تعداد 9773 نفر مهندس ، 214 كاردان و 15 معمار تجربي هستند.

وي در ادامه در خصوص رشته هاي مرتبط به اين آزمون يادآور شد: رشته‌هاي معماري(نظارت و طراحي واجرا)، شهرسازي، عمران(نظارت و محاسبات واجرا)، تأسيسات مكانيكي، تأسيسات برقي، نقشه برداري و ترافيك براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي (پايه3) و همچنين آزمونهاي حرفه‌اي كاردانهاي فني ساختمان در رشته‌هاي معماري، عمران، مكانيك، برق، نقشه‌برداري و شهرسازي براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار كارداني (پايه‌3) و آزمونهاي تعيين صلاحيت معماران تجربي براي متقاضيان اخذ پروانه اشتغال به كار تجربي بطور هماهنگ و همزمان در سراسركشور برگزار مي شوند.

گفتني است : آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای ساری ، بابل و چالوس در حال برگزاری می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :