تازه ها

پنجشنبه 27 دی 1397-11:23 کد خبر:37347

استان مازندران قهرمان مسابقات کاراته سربازان نیروهای مسلح


انعکاس شمال: سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، گفت: مسابقات کاراته آزاد و کنترلی سربازان نیروهای مسلح از 21 دی ماه 97 به مدت 3 روز در دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران،افزود : تیم کاراته استان مازندران پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی ناجا در استان اردبیل منتخب شرکت در این مسابقات شد .

سرهنگ مفخمی، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور 18 تیم از نیروهای مسلح کشور برگزار شد، تیم استان مازندران به عنوان نماینده منتخب ناجا به استعداد 16 نفر در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی و در بخش کاتا با کسب عنوان قهرمانی موفق به کسب 12 طلا ، 5 نقره و یک برنز شد .

وی از درخشش نفرات ذخیره تیم ناجا در این مسابقات نیز خبر داد و اظهار داشت: تیم ذخیره ناجا اعزامی از استان مازندران و سایر استان های کشور پس از شرکت در این مسابقات موفق به کسب مقام دومی شد .

مفخمی همچنین،خاطر نشان کرد: تیم کاراته فرماندهی انتظامی استان مازندران برای شمشین سال متوالی است که به عنوان نماینده ناجا در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب عنوان قهرمانی می شود .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه کسب این موفقیت را به قهرمانان شرکت کننده در این مسابقات،مربیان، کارکنان انتظامی و جامعه ورزشی استان مازندران تبریک گفت .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :