تازه ها

چهارشنبه 18 مهر 1397-23:36 کد خبر:37284

استاندار مازندران:

نگاه مردم به نیروی انتظامی نگاه امیدوارانه و خرسندساز است

انعکاس شمال - استاندار در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی استان با اشاره به این که نیروی انتظامی نقطه امیدی برای مردم است، گفت:نگاه مردم به نیروی انتظامی نگاه امیدوارانه و خرسندساز است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس،"محمد اسلامی" در صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ساری برگزار شد با بیان اینکه پلیس همواره در هر نوع رشته و تخصصی که فعالیت می‌کند، جان بر کف در وسط میدان است،گفت:در وسط میدان بودن و ایثارگری ها برای خدمت به مردم مهم‌ترین نقش نیروی انتظامی است و این امر با باور عمیق دینی و انقلابی و عشق به خدمت و مردم ارزشمند است.

استاندار مازندران، با اشاره به تفقد ویژه رهبری و مراتب رضایتمندی ایشان از نیروی انتظامی، این مهم را مدال افتخاری برای نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: رضایت مردمی و نگاه امیدوارانه آنها به نیروی انتظامی ناشی از این باور است که نیروی انتظامی مامن و نقطه امید مردم است.

اسلامی، نیروهای مسلح اعم از امنیتی و انتظامی کشور را حافظان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: نیروهای نظامی کشورهای حوزه استکباری که با شعار دموکراسی و حقوق بشر با غوغاسالاری جوسازی می‌کنند، تنها حافظان حکومت خود هستند اما در جمهوری اسلامی ایران، نیروهای نظامی برای مردم، جامعه، دین، مکتب و ارزش‌های والای اسلامی هستند و این همان فرصت برای خدمت و جستجوی عمل صالح است که آدمی را به عاقبت بخیری رهنمون می‌سازد.

این مقام عالی کشور در استان مازندران با تأکید بر ضرورت هوشیاری حداکثری ، حضور در صحنه حداکثری برای خدمت‌گزاری و مراقبت از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را مهم‌ترین حربه دشمنان در عملیات روانی آنان عنوان کرد و گفت: آنها با تولید شایعه و بزرگ‌ نمایی نقاط ضعف و با ایجاد یک فضای مسموم پر حجم از عملیات اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، سعی در القا ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با بیان اینکه دشمن با سوءاستفاده از شرایطی که گاها خارج از اراده جمهوری اسلامی ایران در کشور رخ می‌دهد، سعی در تشدید این القائات دارد، ناکارآمدی جمهوری اسلامی را یک شعار فریبنده عنوان کرد و افزود: دشمنان سعی دارند با این شعار فریبنده به مردم القا کنند که مردم با این روش حکومتی، نمی‌تواند به خواست خود و رشد دست یابند.

استاندار مازندران با اشاره به شرایط چند ماه گذشته، گفت: به لطف خدا، با هوشیاری مردم و حضور به ‌هنگام مردم و نیروی انتظامی این توطئه‌ها خنثی شد و امروز شاهد وضعیت متفاوتی در کشور هستیم و در جبهه حقوق بین‌الملل، دیپلماسی و دفاعی و امنیتی ،جمهوری اسلامی در سال چهلم انقلاب، موفقیت‌های بزرگی را بدست آورد و امریکا و متحدانش بیش از گذشته در جهان ناکام شدند و این ناکامی موجب عصبانیت آنها شده است.

وی ریشه این موفقیت‌ها را عنایت خداوند، رهنمودهای داهیانه رهبری در پیش‌بینی و هدایت حکیمانه امور کشور دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توانستند این توطئه بزرگ را خنثی کنند و این امور، موجب همدلی بیش از پیش مسئولان و مردم شد که باید قدر دانست .

وی در خاتمه گفت: باید با شهدا و امام راحل پیمان بندیم که در جهت گسترش همدلی کوتاهی نکنیم و در جهت خدمت بیشتر به مردم این سرزمین از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :