تازه ها

چهارشنبه 18 مهر 1397-23:34 کد خبر:37283

پلیس امانت دار مردم در برقراری امنیت است

انعکاس شمال - فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان گفت: برقراری امنیت امانت و افتخاری است که به امانت در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار داده شده است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، ،‌ سردار سید محمود میرفیضی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی، گفت: شعار امسال نیروی انتظامی برگرفته از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان و فرماندهان ناجا با ایشان است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که مردم مهمترین نقش را در برقراری امنیت دارند، گفت: پلیس مقتدر و امین حاکم بر مردم نیست بلکه همیشه و در همه جا خدمت گذار آنان است .

سردار میرفیضی، با بیان این که پلیس بیشترین ارتباط را با مردم دارد،و نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: توجه به اقتدار و اعتماد سازی در حوزه های ارتباط با مردم موجب افزایش اعتماد و افزایش مشارکت های مردمی، کاهش فاصله با جامعه، دقت در تصمیم گیری و در نتیجه مقبولیت و مرجعیت پلیس در جامعه می شود .

این مقام انتظامی با تاکید بر این که مردم سرمایه های اجتماعی پلیس به شمار می روند و جذب سرمایه های اجتماعی از مهمترین رویکردهای نیروی انتظامی است، اظهار داشت: برقراری امنیت امانت و افتخاری است که به امانت در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار داده شده است.

وی با بیان این که پلیس حاکم بر مردم نیست بلکه خدمتگزار مردم است، اذعان داشت: دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند و پلیس در صدد است تا با ارائه خدمتی صادقانه، دقت در عمل، نفوذ کلام و اقتدار نرم این فاصله را کاهش دهد.

فرمانده انتظامی ایتان مازندران در ادامه مردم ایران اسلامی را بهترین مردم دنیا عنوان کرد و گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام، نماد حاکمیت و همیشه در صحنه اند و افتخار خدمت به این مردم بستری است که در نیروی انتظامی فراهم شده است .

میرفیضی با اعلام اینکه در ۶ ماه گذشته بیش از 330 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است، یادآور شد: میزان تردد نسبت به سال گذشته 7 درصد رشد داشته است و میزان فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان در طی این مدت ۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی استان مازندران را سومین استان کشور در بحث تردد برشمرد و اضافه کرد: میزان تصادفات منجر به جرحی در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۳۷ نفر است ولی در استان مازندران با کاهش ۴۷ درصدی مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش جرائم خشن در استان مازندران خبر داد و گفت: اجرای طرح تجمیع خطوط 110، اجرای طرح پلیس هوشمند و طرح نصب دوربین بر روی البسه پلیس از جمله طرح هایی است که به صورت پایلوت در استان اجرا شده است و نصب دوربین های هوشمند پلاک خوان برروی خودروهای پلیس راهنمایی از دیگر طرح هایی است که در اینده نزدیک در استان اجرا خواهد شد .

سردار میرفیضی در خاتمه از همه دستگاه های قضائی، امنیتی ،رده های اطلاعاتی، اجرایی و خدمات رسان که در تامین امنیت مردم با پلیس همکاری می کنند قدردانی کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :