تازه ها

دوشنبه 26 شهريور 1397-7:51 کد خبر:37252

بنیاد مستضعفان 350میلیارد ریال وام به مازندران اختصاص داد

انعکاس شمال- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه بر اساس آئین نامه ها متقاضیان برای گرفتن سند املاک خود اقدام به پرونده سازی کنند، گفت: بنیاد اطلاعات ناقصی از برخی زمین های بنیاد دارد که نیاز به مراجعه مردم است.


رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی 2سال اخیر 2هزارو 300فقره تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد در مناطق محروم کشور پرداخت شد، گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی مازندران ،امسال 350میلیارد ریال تسهیلات برای این استان اختصاص یافته است.

به گزارش انعکاس شمال محمد سعیدی کیا در آئین واگذاری یکهزار فقره اسناد املاک علوی مازندران در محل مسجد جامع روستای جامخانه بخش مرکزی شهرستان میاندرود افزود: 10درصد از کارمزد 18 درصدی این تسهیلات را بنیاد و دفتر مقام معظم رهبری متقبل می شوند.
وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان امسال 100میلیارد ریال تسهیلات برای پرورش ماهیان خاویاری به استان مازندران پرداخت می کند، ادامه داد: اگر این اعتبار جذب شود، بنیاد آمادگی دارد تا 100میلیارد ریال دیگر نیز به متقاضیان طرح های شیلاتی استان تسهیلات اضافه پرداخت کند.
سعیدی کیا با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همکاری بانک سینا تسهیلات را در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می کند، گفت: مصرف کننده وام فقط هشت درصد کارمزد پرداخت می کند.
سالانه بیش از شش و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود که برنج، مرکبات، گل و گیاه، کیوی ، دانه های روغنی کلزا، مرغ، گوشت قرمز و محصولات شیلاتی از مهمترین آن هستند.
**مردم برای گرفتن سند تشکیل پرونده بدهند
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه بر اساس آئین نامه ها متقاضیان برای گرفتن سند املاک خود اقدام به پرونده سازی کنند، گفت: بنیاد اطلاعات ناقصی از برخی زمین های بنیاد دارد که نیاز به مراجعه مردم است.
سعیدی کیا با بیان اینکه دریافت سند املاک بر اساس تصمیم هیات امنا ، دارای زمان مشخصی است و برای تمدید آن نیاز به تشکیل جلسه هیات امنا دارد، گفت: در برخی از مواقع نمی توان تمدید را برای تشکیل پرونده زمین در برخی مناطق انجام داد.
وی مساحت یکهزار فقره سند املاک واگذار شده در مازندران را 144هزار متر مربع به ارزش 320میلیارد ریال اعلام کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :