تازه ها

يکشنبه 18 شهريور 1397-11:53 کد خبر:37229

والیبال ساری در سراشیبی سقوط؟!


به گزارش انعکاس شمال، چند سالی است که والیبال مرکز استان در مسیر سقوط حرکت می کند اگرچه طی دو سال گذشته به همت سید کمال آقامیری مدیرعامل اسبق سازمان عمران تیمی از اعتبارات مالی شهرداری از زیرگروه به لیگ یک و سوپر لیگ نیز شرکت کرد و پس از یک فصل بی سازمانی و در به دری و خانه به دوشی کاملاً منحل شد تا حکایت از ناتوانی سکانداری والیبال مرکز استان گفته باشد.

 

ظاهراً درگیریها و باندبازی ها علل اصلی نابودی والیبال این شهرستان می باشد در ساری مربیان سازنده و بزرگ در کنار ملی پوشان سابقه و کانون های والیبال و مدارس این شهر وجود دارند اما مدیریت واحد و کارآمدی برای این رشته ورزشی دیده نمی شود.

 

حدود یک سال است که به طور مطلق والیبال ساری در تعطیلی به سر می برد اگر مسئولین والیبال مرکز استان قدری برنامه ریزی می کردند حداقل مانع انحلال این تیم در لیگ برتر می شدند.

 

اسپانسرهای مالی نیز از ترس حملات عوامل تخریبی حاضر به همکاری و همراهی با والیبال این شهرستان نیستند این درحالی است که والیبال در ساری نیاز به خانه تکانی اساسی دارد.

 

نیروهای جوان و علاقمند به این رشته باید آستین همت را بالا بزنند و نباید سکانداران والیبال هر لحظه در دفتر این نماینده و آن نماینده و یا شهرداری و فرمانداری و شورای شهر باشند باید در کانون ها و مدارس والیبال، این رشته ورزشی از پایه مورد سرمایه گذاری قرار بگیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :