تازه ها

سه شنبه 13 شهريور 1397-7:23 کد خبر:37223

عضو شورای شهر ساری: مهندس ملکی مأموریتی سخت در سازمان عمران دارد


به گزارش انعکاس شمال، دکتر قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر ساری در دیدار با مدیرعامل سازمان عمران شهرداری با بیان اینکه مهندس ملکی مأموریتی سخت در این سازمان دارد، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از عملکرد ایشان داریم با حمایت های اعضای شورای شهر ، مدیران شهرداری و تلاش نیروهای این سازمان می توانیم به احیا و پیشرفت فعالیت های سازمان عمران بسیار خوشبین باشیم.

 

وی افزود: بنده از زحمات همه مدیران گذشته این سازمان قدردانی می کنم و اعتقاد دارم هر یک از آنها به اندازه توان و امکاناتی که در اختیار داشته اند، خدمات شایانی به عمران و آبادانی این شهر ارائه داده اند.

 

قاسمی با اشاره به تاریخچه بسیاری از پروژه های بزرگ اجرا شده توسط سازمان عمران در سطح شهر ساری، خاطر نشان کرد: این موضوع نشان می دهد واگذاری پروژه های عمرانی در هر سطحی به سازمان می تواند ضریب اطمینان شهرداری را در خودکفایی اجرایی ضمانت کند.

 

این عضو شورای شهر وعده داد که با همت همه مسئولین و اعضای شورای شهر مشکلات معیشتی کارکنان سازمان عمران مرتفع تا آنها با تمرکز کامل بر روی برنامه های سازمانی، اهداف عالیه مدیریت شهری را با شتاب بیشتر به نتیجه لازم برسانند.

 

این گزارش حاکیست مهندس ملکی حُسن حمایت مدیریت شهری از پروژه های سازمان عمران را اصلی ترین عامل موفقیت های این سازمان دانست و تأکید کرد: مجموعه سازمان عمران از هیچ کوششی در انجام وظایف محوله دریغ نخواهند کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :