تازه ها

دوشنبه 5 شهريور 1397-13:31 کد خبر:37202

نماینده کارگران مازندران:

وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان وخیم است

انعکاس شمال - دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات مازندران می گوید: وضعیت کارگران و بازنشستگان از لحاظ معیشتی وخیم است ودولت باید راهکاری مناسب را اتخاذ کند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نصرالله دریابیگی در دیدار با سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان دولت؛ رجایی و باهنر اظهارداشت: دولت و مسئولان به عنوان خادمان نظام و مردم باید به فکر رفاه و آرامش مردم باشند.

مسئول ارشد تشکیلات خانه کارگر مازندران و نماینده بازنشستگان این استان از سونامی در اقتصاد کشور و ادامه آن ابراز نگرانی نمود و گفت: به شدت نگران احوال اقشارآسیب پذیر و مخصوصاً کارگران و بازنشستگان هستیم و تاکید داریم که دولت نباید نظاره گر اوضاع باشد و لازم است تئوری های اقتصادی به عمل تبدیل شود.

دریابیگی با اشاره به دغدغه های مکرر رهبری درباره معیشت مردم و تاکید ایشان بر توانمند شدن اقتصاد کشور برای غلبه برمشکلات گفت: جامعه کارگری انتظاردارد دولت و مجلس برای پایان مشکلات اقتصادی همدل و همفکر باشند.

این فعال کارگری با انتقاد شدید از استیضاح وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی به عنوان تنها نماینده واقعی کارگران درکابینه تدبیر و امید گفت: متاسفیم که علی ربیعی که تلاش وافری را برای ارتقاء معیشت کارگران و بازنشستگان و اقشار آسیب پذیرکرد؛ قربانی سهم خواهی برخی نمایندگان شد.

در این دیدار، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان مازندران نیز با گرامی داشت هفته دولت و تجلیل ازخدمات دولتمردان، از تلاش های خانه کارگر برای استیفای حقوق جامعه کارگری قدردانی نمود.

وی همچنین از خدمات علی ربیعی در مدت زمان وزارت تجلیل کرد و گفت: خدمات و تلاش های ایشان باید برای آیندگان تبیین گردد.

درویشی بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی و جایگزینی آن به جای مدرک گرایی و همچنین ارتقاء سطح مهارت تا حد تخصص به منظور تقویت اشتغال درکشور تاکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :