تازه ها

شنبه 27 مرداد 1397-14:15 کد خبر:37196

تشریح سیاست های جدید ارزی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امیرآباد


سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد سیاستهای جدید ارزی سازمان بنادر و دریانوردی را در نشستی با صاحبان خطوط کشتیرانی فعال در این بندر تشریح کرد .

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازواحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی در این نشست که با حضورمدیر، مسئولین و روسای ادارات بندر امیرآباد و صاحبان خطوط کشتیرانی فعال در دریای خزر در این بندر برگزار شد، سیاوش رضوانی با اشاره به سیاستهای جدید ارزی ابلاغی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بیان این سیاستها به راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود خطوط کشتیرانی پرداخت و با اشاره به شرایط حساس پیش روی کشور خواستار تعامل همراهی و هماهنگی بیشتر میان سازمان بنادر دریانوردی و خطوط کشتیرانی فعال در دریای خزر شد .

بررسی مسائل و مشکلات فی مابین  بندر امیرآباد و خطوط کشتیرانی ، برگزاری منظم نشستهای هم اندیشی و ارائه راهکارهای برون رفت از این مشکلات از دیگر مواردی بود که مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بر آن تاکید کرد .

در ادامه صاحبان خطوط کشتیرانی شرکت کننده در این جلسه با بیان مشکلات و موانع پیش روی خود خواستار تسریع و تعامل هر چه بیشتر سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه شدند .

در پایان توافق گردید موضوعات مطرح شده در جلسه جمع بندی و جهت اتخاذ تصمیم  و ارائه راهکار  مناسب به مسئولین ذیربط در سازمان بنادر و دریانوردی  انتقال یابد .

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :