تازه ها

يکشنبه 21 مرداد 1397-1:57 کد خبر:37188

تقدیر شایسته از مالک تالار برلیان آمل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اهدای تابلو فرش نفیسی از محسن صمیمی مالک باغ تالار برلیان آمل تقدیر کرد.

به گزارش انعکاس شمال، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اهدای تابلو فرش نفیسی از محسن صمیمی مالک باغ تالار برلیان آمل تقدیر کرد.
تقدیر از این شخصیت فرهنگی در جریان برگزاری ضیافت دورهمی نشریه بیداری اندیشه و پایگاه خبری کاسپین ۲۴ به مدیر مسئولی سینا قربانی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگاردر باغ تالار برلیان آمل صورت گرفت.
این اقدام از سوی سید یونس حسینی عالمی به نمایندگی از سوی مدیران فرهنگی استان و شهرستان آمل بخاطر تعامل قابل توجه محسن صمیمی مالک تالار برلیان که مهنس عمران وعضویت دوره اول شورای اسلامی شهر آمل را درکارنامه خود دارد واز چهره های برجسته سیاسی وفرهنگی  آمل می باشد، با اهالی رسانه استان صورت گرفت.
مجموعه باغ تالار برلیان در روز جمعه 19 مرداد 97 میزبان جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه و همچنین تنی چند از شخصیت های استانی و مدیران شهرستان آمل بود.
لازم به ذکراست که در ابتدای این مراسم  تعدادی  از خبرنگاران و مدیران مسؤول رسانه‌های استان به بیان دغدغه های این قشر پرداختند که بخشی از آن ضابطه‌مندی حرفه خبرنگاری، ساماندهی رسانه‌های فاقد مجوز رسمی، تلاش رسانه‌ها برای برچیده شدن ریشه ظلم و فساد و مسؤولیت‌پذیری این قشر .پرداختند
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :