تازه ها

شنبه 13 مرداد 1397-18:26 کد خبر:37181

تشکیل جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی دربندرامیرآباد


 

جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه های تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد در محل این بندر برگزار شد.

تشکیل جلسه کارگروه مطالعات و تحقیقات سازمان بنادر و دریانوردی دربندرامیرآباد

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی: مدیرکل مرکز بررسی ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادرودریانوردی در این جلسه ، بررسی طرحهای تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی بندر امیرآباد و اخذ دیدگاه ها و پیشنهادهای کارگروه پیرامون موضوعات یاد شده را از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بر شمرد و بر دستیابی به تصمیمم درست  در خصوص پروژه های تحقیقاتی،پژوهشی و مطالعاتی یندر امیرآباد تأکید کرد.

مرادی اظهار کرد در این جلسه پروژه ها با محوریت سرمایه گذاری و حوزه معاونت های دریایی، بندری ، اداری و مالی مطرح  شد که پس از بررسی ، توسط اعضای کارگروه مطالعات و تحقیقات به تصویب رسید.

وی در پایان ضمن تشکر از میزبانی بندرامیرآباد از اعضاء کارگروه مطالعات و تحقیقات  ، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی از طرحهای پژوهشی،تحقیقاتی و مطالعاتی  شاهد تحقق پیامدهای مثبت و اثر بخش آن باشیم.

در آغاز این نشست سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اهمیت طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی در این بندر به ساخت قایق ربات خودران با استفاده از مطالعات انجام شده در بندرامیرآباد اشاره و بر گسترش برنامه های پژوهش محور در این بندر تأکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :