تازه ها

جمعه 12 مرداد 1397-10:22 کد خبر:37175

شهرداری ها نماد جعل اسناد در ادارات کشور


به گزارش انعکاس شمال، یکی از کارشناسان سازمان بازرسی که نخواست نامش فاش شود، در اظهاراتی مدعی شد که متأسفانه اکثر واحدهای شهرداری ها پیش از آنکه به دنبال کار برای خدمت به مردم و شهرها باشند به دنبال جعل اسناد مالی و ساخت انواع مهرهای جعلی برای تأمین مقاصد شخصی هستند.

 

گفتنی است در یکی از شهرداری های استان های شمالی کشور حدود 400 مهر جعلی در واحدهای مختلف کشف شده و این کشفیات داد همگان و افکار عمومی را درآورده است.

 

حضور معاون اداری و مالی یکی از شهرداری ها در شناسایی جعل اسناد و تصویر سازی در خصوص چگونگی انجام آن را می توان قابل تقدیر دانست اما نباید با متخلفان هیچگونه مماشاتی داشت.

 

باید اذعان داشت عده ای از مدیران با ادعای پاکسازی شهرداری ها ، با کلی لشگر و تدارکات و تشریفات وارد شهرداری ها شده و حالا بعد از 8 سال کلی شهرداری ها را غارت و نام مقدس شهرداری را لکه دار کرده اند.

 

مردم کشورمان از مسئولین دستگاهای نظارتی و قضایی انتظار دارند که بدون در نظر گرفتن نام و جایگاه متخلفین ، ضمن معرفی آنها، شدیدترین برخوردهای قضایی را با مفسدین به عمل آورند تا این موضوع درس عبرتی برای سایرین باشد که در کشور انقلابی همچون ایران اسلامی که بر پایه حکومت عدل علی(ع) سعی در زمام امور دارد، دیگر کسی حتی تفکر فساد را نداشته باشد...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :