تازه ها

سه شنبه 9 مرداد 1397-9:18 کد خبر:37172

تاراج املاک شهرداری به چه قیمت:

آنچه باید نجاریان شفاف سازی کند

انعکاس شمال- قابل توجه این عضو شورای شهر، شهرداری تهران در راستای شفاف سازی فعالیت های خود در حوزه مالی و امور قراردادها سامانه املاک را راه اندازی کرده است که فروش اموال غیرمنقول در آن بارگذاری می شود.


به گزارش انعکاس شمال، سعید نجاریان رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری در خصوص بحث های صورت گرفته در جلسه پیرامون منابع درآمدی شهرداری از محل فروش اموال غیرمنقول در سال ۹۷ اظهار داشت: این موضوع در بودجه سال ۹۷ به میزان ۷۰ میلیارد تومان پیش بینی و تصویب شد و مقرر شده بود تا شهرداری لیست پیوست این اموال را به شورا ارسال نماید که متأسفانه هنوز این کار انجام نشده است.

 

قابل توجه این عضو شورای شهر، شهرداری تهران در راستای شفاف سازی فعالیت های خود در حوزه مالی و امور قراردادها سامانه املاک را راه اندازی کرده است که فروش اموال غیرمنقول در آن بارگذاری می شود.

 

حال با توجه به این مهم که می تواند الگویی مناسب برای شهرداری ساری و ادعای شما و سایر اعضای شورای شهر باشد ( انشاله دیدگاه واقعی داشته باشید) شما به عنوان عضو شورای پنجم شهر ساری که در دوره چهارم نیز در پارلمان شهری حضور داشتید باید نسبت به شفاف سازی چگونگی واگذاری املاک شهرداری طی ۵ سال گذشته به پیمانکاران ، ابتداً به شهروندان ساروی و سپس به رسانه ها گزارشی مبسوط ارائه دهید چرا که یکی از مسائل شبه انگیز در عملکرد شهرداری طی این مدت، موضوع واگذاری املاک شهرداری است و افکار عمومی و مردم ساری نسبت به بسیاری از مسائل بی اطلاع هستند بنابراین ضرورت شفاف سازی و پرداختن به جزئیات این موضوع خواسته ی برحق آنها از شما و اعضای شورای شهر است.

 

با توجه به اظهارات شما که بند ۱۴ ماده ۸ قانون تشکیلات و وظایف شورا را محل بحث می دانید آیا پاسخگوی املاک و اراضی واگذار شده شهرداری ساری طی ۵ سال گذشته خواهید بود؟

 

به هر حال انتظار می رود در قبال این موضوع و سایر مباحث در حوزه مالی شهرداری ساری همچون کمک های مالی این دستگاه اجرایی به تیم های ورزشی همچون فوتسال و والیبال، شفاف سازی بیشتری را از سوی شما شاهد باشیم و منافع شهر و شهروندان را بر سکوت های مصلحتی مقدم بدانید.

 

این رسانه آمادگی لازم را برای انعکاس دیدگاه این عضو شورای شهر پیرامون مبحث مذکور دارد و انتشار گزارش فوق در راستای مطالبه گری در دفاع از حق و حقوق مردم شهر ساری و برای برطرف ساختن بسیاری از شبهات به وجود آمده در عملکرد دستگاههای متولی مدیریت شهری است بنابراین این رسانه قضاوت در این خصوص را به عهده مردم می گذارد و از مدیران امر انتظار می رود که در محور شفاف سازی ها، تعامل لازم را با افکار عمومی به عمل آورند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :