تازه ها

دوشنبه 8 مرداد 1397-15:11 کد خبر:37170

دکتر معین پور شهردار قائمشهر در نشست با اصحاب رسانه استان تاکید کرد

پسماند را شکست می دهیم

انعکاس شمال - مژده داد که به زودی معضل زباله قائمشهر برای همیشه رفع می شودو می خواهد با پرداختن به این مهم  نام خود را در حافظه قائم شهری ها برای همیشه حک کند.


انعکاس شمال، سرویس اجتماعی: مژده داد که به زودی معضل زباله قائمشهر برای همیشه رفع می شود. پرداختن به این مهم اولویت اول کاری شهرداری است که با برنامه وارد میدان کار شده و می خواهد با این اتفاق نام خود را در حافظه قائمشهری ها برای همیشه حک کند. او با تحصیل کرده و و دارای رزومه دانشگاهی مناسبی برای مدیریت تیم سازندگی شهر است. ماموریت محوری و پروژه محوری دو شعار اصلی و محوری اقداماتی است که بهمن معین پور برای آینده کاری خود در راس هرم اجرای شهرداری قائمشهر مد نظر قرار داده است. این مهندس کارکشته برای تمام دقایق کاری خود در ساختمان عمارت شهرداری برنامه دارد. معین پور فربه شدن بدنه شهرداری را که ازآن بعنوان یک نقطع ضعف یاد می شد، با برنامه ریزی برای راه اندازی سازمان های فعال و خدمت گذار به فرصتی طلایی برای شهر تبدیل کرده است. حالا با هماهنگی خوبی که میان وی و تیم پارلمان شهری در شورا بوجود آمده قائمشهر چشم انتظار روزهای طلایی است. روزهایی که جدای از تلاش مردان کار و تلاش در شهرداری و شورا نیازمند همت مردم شهر مزین بنام حضرت قائم(عج) نیز هست. این مرد خستگی ناپذیر در یک عصر تابستانی در جمع اهالی رسانه استان حاضر شد و بدور از هرگونه لاپوشانی و صحبت در لفافه، رک و شفاف داشته ها وظرفیت شهر را برای خبرنگاران تشریح و مردم را برای ساختن شهری آباد به کمک طلبید. او به  همراه شورا نشینان آستین همت را بالا زده اند تا غروب ناملایمات و طلوع خورشید آبادانی را برای شهر مان تداعی کنند. بر ماست که در این راه یاریگر همت بلندشان باشیم. ماحصل گفته های وی را در ذیل می خوانید.

دکتر بهمن معین پور شهردار قائمشهر در نشست مطبوعاتی با اظهار اینکه در شهرداری قائمشهر به دنبال ایجاد تحول هستیم، تصریح کرد: انجام وظایف در شهرداری کار عجیبی نیست بلکه انجام وظیفه است.

دکتر معین پور با تشکر از حمایت شورای اسلامی شهر قائمشهر در تعامل با شهرداری، خواستار مشارکت شهروندان قائمشهری در همراهی با شهرداری شدند و گفت: قائم شهر تنها شهری است در کشور که مزین به نام قائم آل محمد(ص) است و افتخار خدمت را برای ما شیرین تر می کند.

شهردار قائمشهر با اشاره به فعالیت های عمرانی و فرهنگی در شهر از اتمام پل تعطیل شده جانبازان قبل از پایان سال 96 بعنوان اولین اقدام خود بعد از انتخاب شهردار شدنش اشاره کرد  و گفت: اجرایی شده و اتمام این اتفاق بزرگ از سوی مخالفان وموافقان  قولی همراه با تردید بود.

شهردار معین پور با اظهار اینکه با اجرایی کردن قول خود و اتمام پل جانبازان شهر را از هجمه های ورود مسافران در ایام تعطیل نجات داده ایم از همراهی و حمایت شورای محترم و همه همکاران تقدیر کرد.

شهردار قائمشهر ماموریت محوری را استراتژی شهرداری در سال 97 دانست و گفت: پروژه حل معضل پسماند ،تسهیل ترافیک شهری و سرمایه گذاری برای پارک جنگلی تلار از جمله ماموریت های شهرداری در سال 97 است.

دکتر معین پور پروژه محوری در شهرداری قائم شهر را عامل دست آوردهای مهمی در شهرداری دانست و تاکید کرد: به دنبال تحول در شهرداری هستیم.

وی از تاسیس دو سازمان دیگر در شهرداری قائم شهر خبر داد و گفت: به زودی شاهد ایجاد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با ردیف اعتباری خاص خواهید بود.همچنین سازمان سیما و منظر شهری دیگر سازمانی است که قرار است ایجاد شود.

دکتر معین پور سازمان سیما و منظر را یک ضرورت در شهر قائم شهر دانست و گفت: منظر قائم شهر منظر جالبی نیست و این سازمان می تواند با فعالیت تخصصی در این حوزه کمک بزرگی به شورا ،شهرداری و شهر قائم شهر خواهد کرد.

 شهردار قائم شهر ایجاد مبلمان شهری، آسفالت معابر و کوچه ها، برپائی مراسم فرهنگی و مذهبی، اجرای طرح دو منطقه ای در شهر، پاکسازی حریم رودخانه ها و ... را از جمله فعالیت های شهرداری دانست و افزود: برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان قائم شهری به دنبال ایجاد تحول در شهرداری هستیم.

 وی با اشاره به 20 محله ای کردن قائم شهر با ناظران محله ای از کیفی سازی خدمات در شهرداری خبر داد وافزود: برای رسیدن خدمات کیفی در لایه های پائین دست شهری نیازمند نظارت هستیم.

 شهردار قائم شهر در جواب یکی از خبرنگاران با اظهار اینکه قائم شهر شهری سوخته و خسته نیست افزود: در قائم شهر هم افزائی کم است و اگر این هم افزائی همانند هشت ماه اخیر که در قائم شهر حاکم شد توسعه یابد، شهری متحول خواهیم داشت.

دکتر معین پور با اظهار اینکه زباله و پسماند مهمترین چالش شهری در قائم شهر است گفت: امروز شاهد کنترل شدن زباله در شهر هستیم.

 دکتر معین پور با تاکیدبر اینکه آلوده کردن محیط زیست آسیب جدی به اجتماع می زند از مصوبه شورای شهر برای حل معضل زباله قائم شهر خبر داد و گفت: دکتر نتاج 10 روز آینده برای اجرای این مصوبه به قائم شهر خواهد آمد و قول می دهیم که 6 ماه آینده پسماند شهر به سرانجام برسد.

 وی با اظهار اینکه برای زباله در قائم شهر همنورد خواهیم بود گفت: پیروز جنگ مافیای زباله در قائم شهر، شهرداری، شورای اسلامی و مردم قائم شهر هستند.

 وی همچنین از تاسیس و فعالیت هیات عالی سرمایه گذاری در شهرداری قائمشهر خبر داد و گفت: هم اکنون 5 سرمایه گذار برای مشارکت در رفع معضل زباله شهرداری پای کار هستند و در آینده نزدیک جشن پاک سازی زباله در قائم شهر را برگزار خواهیم کرد.

 شهردار قائم شهر با اظهار اینکه امروز شهرداری بیش از هر زمان دیگری نیازمند نیروهایی است که در کف خیابان باید ارائه خدمات به شهروندان بدهند افزود: به همین دلیل جذب نیرو بامخالفت من روبرو می شود.

وی با اظهار اینکه امروزه دنیا خواهان مهارت است از سه شنبه های پرکار خود گفت: که 90 درصد مطالبات مردم اشتغال ،آسفالت ،کانال و معابر است.

وی با تصریح اینکه 10 سال آینده قائم شهر را از المان باید پایه گزاری کرد،افزود: تعداد افرادی که خواهان توسعه فضای سبز و شهر هوشمند در شهر هستند بسیار نادر می باشند.

شهردار قائم شهر با بیان اینکه 70 درصد مراجعات روز سه شنبه برای اشتغال است افزود: رسانه ها کمک کنند مطالبات مردمی افزایش یافته و از آسفالت و معابر و... به سمت نیازها برود.

وی خاطر نشان کرد: بامطالبات فعلی 10 سال آینده فضای دردناکی خواهیم داشت.

شهردار بااظهار اینکه آنجایی که از شهروندان برای زیبا سازی نظرخواهی می کنیم 70 درصد مطالبات عمرانی را خواهان هستند گفت: همه کنده کاری در شهر ازسوی شهرداری نیست و نباید همه کنده کاری ها را به پای شهرداری نوشته شود.

شهردار قائم شهر در خصوص موزه شهر هم گفت: باموزه شهرنه تنها مخالف نیستم بلکه موافقم ولی تعامل باید اتفاق بیفتد وهنوز به پیشنهاد ما ازطرف مدیر کل میراث فرهنگی  و گردشگری استان مازندران پاسخی داده نشده است.با اعتبارات اندک میراث فرهنگی پنج سال آینده هم موزه ای محقق نخواهد شد.

شهردار از عدم احساس مسئولیت برخی از شهروندان که به اموال عمومی که در اختیار شهروندان هستند آسیب می رسانند گله کرد و گفت: پله برقی، محل شرط بندی نیست و از همشهریان فهیم می خواهیم در حفظ و مراقبت از اموال عمومی کوشا باشند.

مهندس محمدنصیر متانی رئیس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی قائمشهرنیز در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و افزود: ماشریک تیم نساجی در استان هستیم .

وی بااظهار اینکه تیم نساجی نمادی از فرهنگ شهر واستان ما خواهد بود، خواستار ایجاد فضای فرهنگی در تماشاگران شد وگفت: نساجی فقط برای قائم شهر نیست بلکه برای استان مازندران است و رسانه ها در این بحث فرهنگ سازی  کمک کنند.

وی برای ساماندهی و تفکیک زباله هم گفت: برای کنترل میزان زباله نیازمند کار فرهنگی به ویژه از رسانه ها هستیم ، شهردار را حمایت کنید.

مهندس متانی  از عملکرد شهردار و شورا اظهار رضایت کرد و خواستار حمایت و همراهی از شهردار شد تا با  مشارکت بالای مردمی بتوانیم بیشتر و با کیفیت تر خدمت رسانی کنیم.

متانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قائم شهر تصریح کرد: کار فرهنگی زمانبر است و معتقدم بجای رو کاری و سطحی نگری باید ریشه ای و با برنامه کارکنیم.

وی با بیان اینکه نمونه های مدیریت شهر را مورد توجه داریم گفت: رسانه های مخالف به جای حاشیه پردازی ها کمی به مردم شهر فکر کنند.

وی با اظهار اینکه کاستیها را قبول داریم گفت:رسانه ها نقد سازنده داشته باشند تا با همکاری و همفکری قدمهای موثر و بیشتری برای شهرمان برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :