تازه ها

پنجشنبه 21 تير 1397-15:21 کد خبر:37124

سازمان عمران پیشگام دراجرای پروژه های شهری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران، علیرغم شرایط مساعد جوی که شاید نیاز شهر و شهروندان را به اجرای پروژه های زیرساختی در حوزه هدایت آب های سطحی کمتر نشان دهد اما سیاست آینده نگرانه ی مدیریت شهری، سازمان عمران را برآن داشت که بسیاری از پروژه های اینچنینی را اجرایی نماید.
برپایه این گزارش به دنبال اجرا و اتمام بسیاری از کانال های هدایت آب های سطحی  شهر که نقش عمده ای در کاهش آبگرفتگی ها و مهار اب های سطحی داشته، هم اکنون پروژه کانال کوچه سنجابی در خیابان اندخورا واقع در کمربندی شرقی با پیشرفت فیزیکی مناسبی دنبال می شود
شایان ذکر است سازمان عمران شهرداری هم اکنون اجرای کانال در کوچه شهید آملی در خیابان 22 بهمن و خیابان سعدی را نیز در حال اجرا دارد.
*روان سازی از مبدأ- پیاده روسازی خیابان المهدی
 اهمیت روان سازی در سیاست های کاری سازمان عمران تنها معطوف به بحث  ترافیکی و عبور و مرور اتومبیل ها نیست بلکه حتی در محور سهولت در تردد شهروندان نیز، پروژه پیاده روسازی هدف گذاری شده است.
براین اساس، با تلاش تیم های فنی سازمان عمران ، پروژه پیاده روسازی در خیابان المهدی واقع در خیابان شهابی از بلوار طالقانی با پیشرفت فیزیکی مناسبی دنبال می شود.
این خیابان که یکی از مسیرهای ارتباطی خیابان 15 خرداد به مناطق پشت پرورشگاه محسوب می شود از منظر اجرای پروژه های مورد نیاز عمرانی نیز حائز اهمیت است که این پروژه به منظور ساماندهی در عبور و مرور مردم این منطقه از شهر اجرایی شده است.
گفتنی است طبق اخبار واصله همزمان پیاده روسازی در خیابان سعدی و میرزمانی نیز دنبال می شود.
شایان ذکر است سازمان عمران در پروژه هایی مشابه پیشتر عملیات پیاده روسازی، احداث کانال و آسفالت کوچه بهمن شرقی در بیست متری دوم را اجرایی کرده بود که اجرای آن در روان سازی ترافیکی آن منطقه نیز دستاوردهای موثری داشت.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :