تازه ها

يکشنبه 17 تير 1397-10:21 کد خبر:37103

راه اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه دو ساری

میزخدمت و تکریم ارباب رجوع، جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی در جامعه

انعکاس شمال - با توجه به تاکیدات دولت در خصوص راه اندازی میزخدمت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و جهت پاسخگویی و تسهیل در امور مردم ، شهرداری منطقه دو به عنوان پیشگام و اولین شهرداری در استان نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نمود .


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو؛ با توجه به تاکیدات دولت در خصوص راه اندازی میزخدمت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و جهت پاسخگویی و تسهیل در امور مردم ، شهرداری منطقه دو به عنوان پیشگام و اولین شهرداری در استان نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نمود . راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره ، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات ، تسهیل و تسریع در انجام امور ، بالا بردن راندمان کار ، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم از مزایای راه اندازی میز خدمت است.
مهندس سیّد کمال آقا میری شهردار منطقه دو اظهار داشت : شهرداری منطقه دو به منظور ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع اقدام به استقرار میز خدمت در این نهاد نمود.
وی با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت ، افزود پاسداشت کرامت انسانی در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است . لذا توجه به راه‌اندازی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.
در ادامه مهندس سیدکمال آقا میری بیان داشت : با توجه به کارکرد اصلی میز خدمت که پاسخگویی ، ارتقای رضایت ارباب رجوع و بهبود  و رفع درخواست های آنان می باشد شهرداری منطقه در هر روز کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته پاسخگوی شهروندان می باشد. از جمله خدمات میز خدمت شهرداری منطقه دو استفاده از فرم های فرآیند واحد های شهرسازی و صدور پروانه ، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده صد است که در اختیار ارباب رجوع قرار می گیرد که می توانند با مطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک مورد نیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع می شود.
همچنین  تهیه تابلو شرح وظائف پرسنل جهت آشنایی ارباب رجوع با خدمات قابل ارائه توسط هر واحد و کارکنان آن بر روی میز کار کلیه کارکنان ستادی قابل رویت می باشد . شماره گذاری اتاق ها، نصب تابلو راهنمایی طبقات و تدوین منشور اخلاقی کارکنان و نصب آن در میز خدمت از دیگراقدامات شهرداری این منطقه میباشد.
شهردار منطقه دو در پایان خاطر نشان کرد : اطلاعات مسئول میز خدمت به‌روز شده و آموزش‌های لازم نیز به منظور تسریع در روند پاسخگویی صورت گرفته است همچنین مشارکت مردم و مراجعه کنندگان را در پیشبرد خدمات رسانی ، بسیار مؤثر و مفید برشمرد و افزود: این منطقه در مسیر تسهیل خدمات رسانی از پیشنهادات سازنده ارباب رجوع استقبال می نماید.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :