تازه ها

پنجشنبه 14 تير 1397-13:33 کد خبر:37100

پیام تبریک شهردار منطقه دو به مناسبت روز شهرداری و دهیاری


نهادهای شهرداری و دهیاری نقش سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا می نمایند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ساری،  مهندس سیّد کمال آقامیری شهردار منطقه طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه  تبریک و تهنیت گفت:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
نامگذاری چهاردهم تيرماه به عنوان روز«شهرداری و دهياری» فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از فعاليت های تلاشگرانه و خالصانه خادمان مردم در این عرصه ،  به ارزيابی عملکرد اين نهادهای اجتماعی با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
این دو نهاد یعنی شهرداری و دهیاری ارتباط مستقیمی با مردم دارند و در نگاهی فراتر و تاثیر گذار تر نقش سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور ایفا می نمایند.
 وظیفه ما خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها این است که با برنامه ریزی و اجرای اقدامات موثر در شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب به جامعه گام های مثبتی در جهت  برقراری عدالت ، رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداریم.
اینجانب چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به تمامی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی که با سرلوحه قرار دادن اصل خدمت رسانی به مردم،  شبانه روز برای آبادانی کشور عزیز مان تلاش می نمایند تبریک عرض می کنم  و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.
مهندس سیّد کمال آقامیری
شهردار منطقه دو ساری
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :