تازه ها

سه شنبه 1 خرداد 1397-14:18 کد خبر:35920

با همت جهادی شهرداری آمل انجام می شود

ساخت 5 پارک جدید درمناطق مختلف شهرآمل

انعکاس شمال - شهردارآمل از ساخت 5 پارک محلات توسط شهرداری درمناطق مختلف شهرآمل خبر داد وگفت: این 5 پارک با همت جهادی شهرداری های مناطق و واحدهای ستادی شهرداری آمل تا مردادماه امسال تکمیل وافتتاح خواهد شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، احمد امیرسلیمانی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق وسازمان های شهرداری آمل از پارک های درحال ساخت افزود: این پارک ها به ترتیب درمسیرهای انتهای کوچه راهنمایی و رانندگی، فازدوم شهرک آزادگان، انتهای کوچه فیاض بخش، بلوارمنفرد نیاکی و انتهای شهرک نوبت در مجموع به مساحت 20هزار و900 متر مربع توسط شهرداری های مناطق یک ودو و نیز سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری و واحد عمرانی شهرداری آمل درحال ساخت است.
وی، هزینه صرف شده برای خرید زمین این پارک ها را حدود 200میلیارد ریال و برای ساخت آن نیز 50میلیارد ریال ازسوی شهرداری آمل هزینه خواهد شد، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری آمل با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تکمیل و افتتاح این پارک ها تا مردادماه امسال است.
شهردارآمل با بیان اینکه این شهرداری درسال گذشته نیز چندین پارک محلات را درمناطق مختلف این شهر ساخته وبرای استفاده دراختیار شهروندان قرار داده است، یادآورشد: ساخت پارک‌های محله‌ای یکی از خواسته‌های شهروندان است و در چندسال اخیر طرح های زیادی در بخش فضای سبز و توسعه پارکهای محلات درسطح این شهر صورت گرفت.
امیرسیلمانی یادآورشد: تاکنون 41 پارک درمناطق مختلف سطح شهرآمل ساخته شده و درحال بهره برداری است.
** آغاز ساخت ششمین ایستگاه آتش نشانی شهرداری آمل
شهردارآمل همچنین از آغاز ساخت ایستگاه ششم آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل در بلوارشهید امین طبرسی خبر داد وگفت: هم اکنون فنداسیون این ایستگاه با پیگیری های واحد فنی وعمرانی شهرداری آمل درحال ساخت است.
امیرسلیمانی همچنین درخصوص اجرای طرح دوربرگردان و اصلاح هندسی حدفاصل میدان امام رضا در بلوار امام رضا(ع) حدفاصل روبروی اداره پست مرکزی آمل اشاره کرد وافزود:  این طرح با هدف کاهش ترافیک این مسیر و رفاه حال شهروندان در حال اجرا است.
وی همچنین از حمایت ها وهمراهی اعضای شورای اسلامی شهر دراجرای طرح های شهری قدردانی کرد ویادآورشد: صبوری و همراهی شهروندان در طرح های عمرانی وخدماتی شهری باعث تسریع وکوتاه تر شدن زمان اجرای پروژه ها خواهد شد.

*نگرش شورای شهر و شهرداری رسیدگی بیشتر به محلات شهر می باشد

مهندس محبوبه علیزاده مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل با اشاره به احداث پارک رازقی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع جنب دانشکده پرستاری گفت: پروژه احداث ۳ پارک دیگر در نبش رضوان 60 ، انتهای کوچه راهنمائی ورانندگی و امیر 7  هم زمان با میلاد با سعادت قائم  آل محمد حضرت مهدی (عج) آغاز  گردید.

وی ادامه داد: بااحداث این پارکها مجموع پارکهای  احداث شده در محلات شهری آمل  ۴۵ (پارک) می باشد که  ۱۴۲۰۰ متر مربع به مساحت فضای سبز افزوده میگردد.

مدیرعامل سازمان سیما منظر وفضای سبز شهری شهرداری آمل از مناسب سازی و استاندارد سازی وسایل بازی و محوطه بازی کودک با استفاده از نصب کف پوش گرانولی و وسایل بازی پلی اتیلنی در ۱۰ پارک شهری  خبر داد.

مهندس علیزاده با تاکید براینکه نگرش شورای شهر و شهرداری رسیدگی بیشتر به محلات شهر می باشد گفت: این سازمان سعی دارد تا در حدتوان در احداث پارکها و حفظ و نگهداری فضای سبز تلاش و کوشش داشته باشد‌.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :