تازه ها

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397-11:50 کد خبر:35891

مدیرکل انتقال خون مازندران اعلام کرد

اعلام زمان‌بندی فعالیت پایگاه انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان

انعکاس شمال - مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه پایگاه‌های انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان فعال است، گفت: اهدای خون هیچ مشکلی برای روزه‌دار ایجاد نمی‌کند.


انعکاس شمال: اسماعیل پوریانی با اشاره به پایگاه‌های انتقال خون مازندران در ماه مبارک رمضان فعال است، اظهار کرد: پایگاه‌ای انتقال خون در شهرهای ساری، بابل، آمل، چالوس و تنکابن در این ایام در دوشیفت صبح از ساعت هشت تا 13 و شب از ساعت 21:30 تا 30 دقیقه بامداد فعال خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: پایگاه انتقال خون بهشهر از ساعت 21:30 تا 23:30 و کانکس قائم‌شهر از ساعت 21:30 تا 30 دقیقه بامداد در ماه مبارک رمضان فعال است.

این مسؤول با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون جویبار سه‌شنبه‌ها از ساعت 21:30 تا 23:30 فعال است، اضافه کرد: پایگاه‌های انتقال خون نور روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه از ساعت هشت تا 13 ، رامسر از ساعت هشت تا 13 روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته و گلوگاه نیز از ساعت 21:30 تا 23:30 روزهای چهارشنبه فعال خواهد بود.

پوریانی با اعلام اینکه اهدای خون هیچ مشکلی برای روزه‌دار ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به روزه‌داران برای اهدای خون این است که از مایعات فراوان استفاده کرده و به تغذیه خود اهمیت دهند.

وی در پایان گفت: بیماران خاص مازندران در این ایام نیز همانند سنوات گذشته چشم‌انتظار اهدای خون توسط اهداکنندگان هستند که لازم است افراد حضور مستمری در پایگاه‌های انتقال خون داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :