تازه ها

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397-12:39 کد خبر:35877

روستاهای مازندران 165میلیارد تومان اعتبار دریافت می کنند

    انعکاس شمال – معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت که برای توسعه روستائی و حمایت از اشتغال زایی در روستاهای مازندران 165 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است .


به گزارش انعکاس شمال ، علی نبیان  در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر افزود : از این میزان اعتبار ، سهم شهرستان قائمشهر 12 میلیارد تومان است.

وی گفت : اگر در رونق اقتصادی و توسعه روستاها اقدامات ارزشمندی انجام شود ، این امر باعث ماندگاری روستائیان و عدم مهاجرت انها به شهرها خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تعداد روستاها در استان را 3 هزار و 300 روستا اعلام کرد .

استان مازندران بنابر امار رسمی حدود 3میلیون و 285 هزار نفر جمعیت دارد که 45 درصد انها در روستاها زندگی می کنند.

** تامین آب برای مردم بسیار مهم است

معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه موضوع آب بسیار مهم است ، افزود : همه ادارات ذی ربط همچون آب وفاضلاب شهری ، آب و فاضلاب روستائی باید به صورت شبانه روزی تلاش کنند تا کشاورز ثانیه ایی با کمبود آب در زمین خود مواجه نشود .

نبیان در خصوص شناسایی چاه های فاقد پروانه گفت که با کمک بخشداران باید چاه های فاقد پروانه شناسایی شود ، تا در حوزه آب و کشاورزی شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد مقاومتی 12 محور ، به اضافه یک برنامه فرا بخشی برای استان مازندران ترسیم شده است ، گفت که تمام 22 شهرستان استان مازندران باید اقدامات خود را براساس این 12 محور انجام دهند.

نبیان تاکید کرد : همه مدیران دستگاه های اجرایی باید این 12 محور ابلاغی در اقتصاد مقاومتی را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند تا بتوانیم با یک اتفاق خوب خدمات شایسته ایی را به مردم ارائه دهیم .

12 محور ابلاغی در حوزه هایی همچون کشاورزی ، صنایع ، معدن ، امور بین الملل ، حمل و نقل و غیره در نظر گرفته شده است ./ایرنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :