تازه ها

سه شنبه 26 اسفند 1393-9:38 کد خبر:3296

دلیل کینه ورزی مسئولین مازندران به مرکز استان چیست ؟

انعکاس شمال - به دنبال اظهارات مهدی عبوری شهردار ساری مبنی بر کم لطفی های برخی از مسئولین استان نسبت به شهر ساری ، بعضی از مسئولین مازندران


به دنبال اظهارات مهدی عبوری شهردار ساری مبنی بر کم لطفی های برخی از مسئولین استان نسبت به شهر ساری ، بعضی از مسئولین مازندران نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند و دیدگاههای مختلفی را مطرح کردند در یکی از این واکنش ها ، لطف الله آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران مباحثی را مطرح کردند که در آن سوألات زیادی برای نگارنده مطلب به وجود آمد ؛ لذا برای روشن شدن اذهان عمومی نسبت به این مورد در این گزارش بر خود دیدم که از طریق این رسانه چند سوأل را مطرح نمایم که قطعاً پاسخ به آن از سوی آن مقام خالی از لطف نخواهد بود .

اولین سوأل که در ذهن صاحب قلم به وجود آمد این بود که آیا آجدانی سخنگوی استاندار یا مشاور اعظم وی در پاسخ به اظهارات شهردار ساری است ؟ آقای آجدانی آیا به حال فکر کرده اید که چه برخوردی نسبت به مرکز استان داشته اید که شهردار ساری را مجاب و وادار به چنین واکنشی کرده است ؟ چرا نمی خواهید پذیرا باشید که عوامل اصلی این تنش ها – جنجال ها و اعتراضات و بی تفاوتی و حتی سهل انگاری ها در ارائه خدمت به شهر و شهروندان ساروی که بار خدمات رسانی به استان را بر دوش می کشند ، مسئولین استان هستند؟ بنده بر رعایت حرمت مسئولین استان مازندران تأکید و بی توجهی به آن را به هیچ عنوان نمی پذیرم اما آیا نباید حرمت مسئولین شهر ساری و شهروندان ساروی نیز رعایت شود ؟ اگر مدیری توانمند در جذب اعتبارات ملی فعالیت می کند نباید مورد تکریم قرار بگیرد ؟ زمانیکه استاندار مازندران مدعی می شود مهدی عبوری یک فرصت و نعمت برای استان مازندران است چرا همه به دنبال کفران نعمت و تخریب و تضعیف وی هستند ؟ امروز متأسفانه به جای پاسخ به نقد و اعتراض عبوری ، جمعی از مدیران دولتی جهت تخریب و تضعیف عملکرد شهردار ساری آنهم به بهانه حمایت از ربیع فلاح بسیج شده اند البته شما معتقد هستید که باید حرمت همه مسئولین رعایت شود آیا اتهام پوپولیستی به شهردار منتخب شورا و شهروندان ساروی رعایت ادب است ؟ ظاهراً شما برخوردهایتان با منتقدین را در ابتدای ورود به استانداری به فراموشی سپرده اید ؛ شما مدعی هستید که شهردار ساری باید به کلاس آموزشی برود حال صاحب قلم این سوأل را مطرح می کند شما کدام یک از شهرداران طول تاریخ مازندران را می توانید نام ببرید که به اندازه عبوری در مدیریت شهر و تأمین دیدگاههای شهروندان به توفیقات چشمگیری دست پیدا کرده باشد ؟ امروز مدیریت وی نماد موفقی همه شهرداران در تأمین رضایت مردم در عمران و آبادانی و خدمت رسانی برتر است و انصاف حکم می کند شما در واکنش به اظهارات ایشان قدری در خود واکاوی کنید.

ساری:شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :