تازه ها

دوشنبه 25 اسفند 1393-23:57 کد خبر:3292

مدیر عامل آبفار مازندران:

آماده باش نوروزی اکیپیهای اتفاقات آبفار در سراسر استان

انعکاس شمال - اکیپهای اتفاقات و کشیک ادارات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با امکانات و تجهیزات کامل به منظور خدمات رسانی بهینه تر و رفع مشکلات احتمالی  در ایام نوروز به صورت شبانه روزی مستقر و آماده باش هستند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از  اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ؛ مدیرعامل آبفار استان در گفت‌وگویی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز اظهار داشت: هدف اصلی شرکت تامین آب کافی و بهداشتی برای مشترکین است اما وجود برخی مشکلات مانند فرسودگی شبکه‌ها یا کمبود منابع تامین آب سبب می‌شود که گاهی در خدمت‌رسانی با مشکل مواجه شویم.

  مهندس مجید عبدالهی افزود: خوشبختانه در تمام نقاط استان با مشکل آب غیربهداشتی مواجه نیستیم. اما افزایش ساخت‌وساز و توسعه نیافتن زیرساخت‌های لازم سبب افزایش فشار بر شبکه‌های آب‌رسانی در روستاها می‌شود به همین دلیل است که در 6 ماه نخست سال به‌ویژه تعطیلات نوروز و تابستان‌ها روستانشینان مازندران با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و هفته پایانی سال خاطرنشان کرد:در تعطیلات نوروز با توجه به حضور میلیونی مسافران و خوش‌نشینان در روستاها انتظار می‌رود که مصرف بهینه مد نظر مشترکین ...باشد.

مدیر عامل آبفار مازندران در پایان این گفتگو  با اعلام آماده باش سراسری اکیپ های سیار و ثابت با تجهیز امکانات در سطح استان اظهار داشت: اکیپهای اتفاقات به همراه تانکر‌های آبرسانی و کشیک ادارات مربوطه به صورت شبانه‌روزی از 25 اسفند تا 15 فروردین در تمام شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات احتمالی و خدمت‌رسانی مستقر هستند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :