تازه ها

يکشنبه 24 اسفند 1393-14:23 کد خبر:3280

یادواره شهدا و مدال آوران بالادزا برگزار شد/ تصاویر

انعکاس شمال - به همت شورای اسلامی و دهیاری بالادزای شهرستان ساری یادواره شهدا و مدال آوران بالادزا برگزار شد


به همت شورای اسلامی و دهیاری بالادزای شهرستان ساری مراسم باشکوهی در تجلیل از خادمین و یادواره شهدای مدال آور و افتخارآفرینان ورزشی این منطقه در تالار اجتماعات پدیده کمال شمال با سخنرانی سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری – بابائی دبیر ستاد یادواره شهدا – قربانی رئیس شورای اسلامی بالادزا – اطهری عضو شورای بالادزا و شعبان وفایی نژاد تویه درواری یکی از پیشکسوتان ورزشی مازندران برگزار شد .

برپایه این گزارش در مراسم مذکور سید کمال آقامیری رئیس شورای شهرستان ساری و عضو شورای بالادزا اهمیت جایگاه شهدا در جامعه اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت : همه ما مدیون خون شهدا و دلاور مردی های آنان هستیم و امنیت و آسایشی که امروز در کشور ما حاکم است مرهون جانفشانی های این دلاور مردان است .

وی افزود : اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه همه ما در قبال انقلاب است .

این گزارش حاکیست از نکات جالب توجه در این مراسم گرامیداشت یاد خادمین شهدا و ورزشکاران افتخارآفرین بالادزایی همچون سعید ابراهیمی دارنده مدال طلای پارالمپیک و جهان و بازیکنان این منطقه در لیگ برتر و لیگ های رده های مختلف ، قهرمانان رشته های دیگر بوده که در مسابقات پارالمپیک – پارآسیایی - قهرمانی کشور در رشته های مختلف و مسابقات هنرهای آشپزی در بخش بانوان  توانستند افتخار کسب کنند ، گرامی داشته شد. شایان ذکر است جزئیات این مراسم در برنامه رادیویی صبح مازندران تشریح شد.

ساری:مرضیه امین برزگر

تصاویر از یوسف وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :