تازه ها

دوشنبه 10 ارديبهشت 1397-7:32 کد خبر:31851

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس


 

مرد افغان که نیمه شب با ورود به خانه همسایه مرد صاحبخانه را به قتل رسانده بود درشعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

 

کارآگاهان جنایی هنگامی که در محل جنایت Crime حضور یافتند در نخستین تحقیقات دریافتند مرد نقابداری نیمه شب پس از ورود به خانه ویلایی با مرد صاحبخانه درگیر شده واو را باچاقو به قتل Murder رسانده و از محل گریخته است. مأموران پلیس Police با انجام تحقیقات تخصصی یک روز بعد متهم را دستگیر کردند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد متهم از اتباع افغان و از همسایگان مقتول بوده است.

در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge باقر قربانزاده و قاضی متقیان مستشار دادگاه برگزار شد نخست همسر مقتول به نیابت از فرزند خردسالش در جایگاه ایستاد و گفت: من خواستار قصاص قاتل The Murderer همسرم هستم.او زندگی‌ام را نابود کرد. پسرم تازه به دنیا آمده بود که این مرد پدرش را کشت و او را یتیم کرد من خواهان مجازات این مرد هستم. برادر شوهرم از محل کار شوهرم ماهانه پانصدهزار تومن برای معیشت فرزندم پول واریز می‌کند. من هم‌اکنون با پسرم نزد پدرومادرم در سلماس زندگی می‌کنیم.

سپس سایر خواهران و برادران مقتول هم خواستار قصاص قاتل شدند.

در ادامه قضات پس از مشورت با یکدیگر با توجه به اینکه هنوز نظریه قوه قضائیه درباره شکایت از متهم به نیابت از فرزند صغیر مقتول مطرح نشده است رسیدگی به این پرونده را به زمان دیگری موکول کردند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :