تازه ها

جمعه 31 فروردين 1397-14:46 کد خبر:31811

فرماندار نور به مدیران کم کار هشدار داد

انعکاس شمال - فرماندار نور به مدیران کم کار دستگاههای اجرائی هشدار داد و گفت: با مدیران دولتی که در برنامه ریزی و اجرای طرح ها تعلل کنند ، برخورد خواهد شد.


انعکاس شمال - علی شادمان در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : هیچ توجیهی از مدیرانی که برنامه هایشان را به فرمانداری اعلام نکنند و در اجرای طرح ها تعلل کنند ، پذیرفته نیست و توبیخ خواهند شد.
وی ادامه داد : مدیران باید با توجه به محدودیت زمان ، هرچه زودتر پروژه های عمرانی خود را اعلام کنند و این حق مردم است که زمانبندی پروژه ها را از آغاز تا پایان بدانند.
شادمان گفت : از مدیری نیز پذیرفته نیست که در جذب اعتبار دستگاه خود کوتاهی کرده و موجب برگشت اعتبار شود.
فرماندار نور با اشاره به ظرفیت های مختلف شهرستان از جمله گردشگری، منابع و معادن ، افزود : باید با رعایت قانون در حوزه تغییر کاربری و بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت رونق اقتصادی شهرستان همچون کشاورزی و بهره برداری از معادن با جدیت گام برداشت.
وی گفت : با توجه به وضعیت آب در کشور نیازمند مدیریت در مصرف آن در حوزه خانواده ، عمومی و کشاورزی هستیم و در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.
** مصرف بهینه برق 
مدیر امور توزیع برق نور هم در این جلسه با اشاره به کسب رتبه دوم شهرستان در حضور گردشگر در نوروز امسال اظهار داشت: باید از هم اکنون تمامی دستگاهها مصرف بهینه برق را مورد توجه قرار دهند تا با قطعی برق مواجه نشویم.
احمد فلاح نژاد افزود : تا پایان شهریور ماه امسال نیز باید 20 درصد برق مصرفی دستگاهها از پنل های خورشیدی تامین شود.ایرنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :