تازه ها

سه شنبه 7 فروردين 1397-11:8 کد خبر:30758

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران؛

مازندران به رتبه نخست جذب گردشگر در سطح کشور دست یافت

انعکاس شمال - نبیان با اشاره به اینکه از ۲۷ اسفند 96 تا ۴ فروردین 97 بالغ بر ۵ میلیون و ۶۳ هزار و ۳۵۳ نفر شب اقامت را در سراسر استان شاهد بودیم که ۱۳ درصد رشد نسبت به سال را نشان می دهد، یاد آور شد: مازندران به رتبه نخست در جذب گردشگر در سطح کشور دست پیدا کرد. ‎


به گزارش انعکاس شمال، علی نبیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، تصریح نمود: در مازندران شاهد ترافیک در غرب استان بودیم.

 وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در سراسر مازندران موجب رونق کسب و کار این حوزه شد، افزود: کالای ایرانی در این نمایشگاه‌ها با حضور اقوام‌ مختلف ارائه می‌شود.

 جانش ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، خاطر نشان ساخت: تردد جاده‌ای نسبت به روز قبل رشد ارزشمندی داشته و حدود ۷ درصد افزایش را شاهد بودیم.

 معاون عمرانی استاندار مازندران، یاد آور شد: ۹.۴ درصد از کل ترددهای کشور مربوط به مازندران است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ۹۴۵ هزار نفر شب اقامت در مازندران را شاهد بودیم، عنوان داشت: در مدت مشابه سال قبل این رقم  ۷۵۲ هزار نفر شب اقامت بود.

 

 نبیان با اشاره به اینکه از ۲۷ اسفند 96 لغایت ۴ فروردین 97 بالغ بر ۵ میلیون و ۶۳ هزار و ۳۵۳ نفر شب اقامت را در سراسر استان شاهد بودیم که ۱۳ درصد رشد نسبت به سال را نشان می دهد، یاد آور شد: مازندران به رتبه نخست در جذب گردشگر در سطح کشور دست پیدا کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :