تازه ها

سه شنبه 22 اسفند 1396-13:13 کد خبر:30737

رفع تصرف۳۰ کیلومتر از سواحل مازندران

انعکاس شمال - رئیس کل دادگستری مازندران از آزاد سازی ۳۰ کیلومتر از سواحل استان خبر داد.


 

به گزارش انعکاس شمال،حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۰ کیلومتر از سواحل استان به مساحت ۴۳ هکتار و ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان با ورود به موقع دستگاه قضایی  از  دست متصرفان خارج و به عرصه ملی بازگردانده  شد.

 

وی افزود: ۱۴۵ کیلومتر نوار ساحلی از رویان تا رامسر وجود دارد که ۱۰ کیلومتر در تصرف بخش‌های دولتی و ۴۱ کیلومتر در تصرف افراد خصوصی  است.

 

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: حدود ۱۱۲ کیلومتر سواحل غرب استان اکنون آزاد شد و در تلاش هستیم که بتوانیم با هماهنگی و همدلی ارگان های دولتی ۵۱ هکتار  دیگر را نیز آزاد سازی کنیم.

 

حجت الاسلام تقوی فرد با بیان اینکه ۲۰۰ کیلومتر ساحل در شرق استان نیز شناسایی شد، گفت: از این میزان ۲۲ کیلومتر به مساحت ۱۶۰ هکتار در تصرف مراکز دولتی و  ۶ کیلومتر در تصرف اشخاص  است.

 

رئیس دادگستری  مازندران با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۱۰ کیلومتر از نوار ساحلی شرق مازندران آزاد سازی شده است، گفت:  تلاش خواهد شد تا در  آینده ای نه چندان دور همه سواحل  مازندران آزاد شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

وی افزود:  آزاد سازی سواحل به تنهایی کافی نیست و به برنامه ریزی برای بهره برداری بهینه و عام المنفعهنیاز دارد.

 

حجت الاسلام  تقوی فرد در خصوص منابع طبیعی در استان نیز افزود: در این خصوص هیچ تصرف عدوانی جدیدی نسبت به منابع طبیعی در استان گزارش نشد و می‌توان گفت که تعرض به منابع طبیعی استان اکنون به صفر رسیده است./باشگاه خبرنگاران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :