تازه ها

پنجشنبه 17 اسفند 1396-12:2 کد خبر:30704

برخورد هوشمندانه مهمترین رویکرد پلیس در مبارزه با سرقت


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسن مفخمی شهرستانی" در جلسه قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت استان که در پلیس آگاهی استان با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی استان برگزار شد با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد افراد در معابر عمومی و بازار برای خرید شب عید بر هوشیاری بیشتر برای پیشگیری و مقابله با سرقت تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت نیازمند تعامل و همکاری آحاد جامعه اعم از سازمان ها و دستگاه ها و عموم مردم است، گفت: همکاری و همراهی همه سازمان ها و دستگاه های مرتبط با نیروی انتظامی در مبارزه با سرقت امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این استفاده از همه ظرفیت اولین اقدام در راستای مبارزه با سرقت است، اذعان داشت : اقدام به موقع پلیس در کشف جرم اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی را به همراه دارد.

سرهنگ مفخمی شهرستانی اقدامات فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین راهکارهای کاهش و پیشگیری از سرقت در جامه برشمرد و اظهار داشت: برخورد هوشمندانه، برنامه ریزی هدفمند، آموزش همگانی و آگاهسازی عمومی از مهمترین رویکرد پلیس در این راستا است که باید همگان در این مسیر با پلیس همکاری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران شناسایی نقاط جرم خیز و تعامل با دستگاه قضائی را از دیگر رویکردهای پلیس در مبارزه با سرقت عنوان کرد و گفت: پلیس در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :