تازه ها

پنجشنبه 26 بهمن 1396-12:33 کد خبر:30663

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

قیمت دلار از میزان تعیین شده در بودجه بیشتر است

 انعکاس شمال - عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کلیات بودجه 97 موافق نبوده‌ام، گفت: این بودجه خیلی مردم‌گرا نیست و به‌طور کل هم نمی‌توانیم آن را رد کنیم اما واقعاً بودجه باید به‌سمتی برود که از حالت نوشتن سالانه خارج و به‌سمت تقسیم‌بندی پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم برود.


 به گزارش انعکاس شمال و به نقل از فارس ،محمد دامادی در  حاشیه کلنگ‌زنی ادامه پروژه تعریض جاده ورکلا به گهرباران در جمع خبرنگاران و مسؤولان حاضر در مراسم اظهار کرد: بخشی از جاده در سال‌های قبل تعریض و آسفالت آن انجام شده است که در برخی جاها نیاز به ترمیم دارد.

 

وی افزود: جاده گهرباران محل تردد افراد بومی و غیربومی است، مردم و شهروندانی هستند که برای نخستین‌بار از این جاده عبور می‌کنند و به آن آشنایی ندارند، جاده‌سازی باید طوری باشد تا برای مردمی که از آن استفاده می‌کنند ارزش داشته باشد.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود خطاب به پیمانکار پروژه گفت: یک قانونی داریم و این است که کار نباید یک روز تعطیل شود لذا هر چه زودتر این پروژه باید به پایان برسد زیرا مشکلات زیادی در جاده گهرباران داریم و حتی یک کشته هم کمتر داشته باشیم؛ مهم است.

 

 

دامادی از تلاش سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر بندر امیرآباد بهشهر به‌لحاظ توجه به تعریض جاده ورکلا به گهرباران که یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به بندرامیرآباد است، قدردانی کرد و افزود: دریافت اعتبارات کار بسیار سختی است اما سازمان بنادر زیر بار رفت و توانستیم 4 میلیارد تومان برای این پروژه به‌طول چهار کیلومتر را تأمین کنیم و امیدواریم ادامه مسیر نیز با کمک همین سازمان تعریض شود.

 

وی بار دیگر بر انجام بدون وقفه این پروژه تأکید و اظهار کرد: فصل کشاورزی نزدیک است، علائم رانندگی مناسبی در این مسیر وجود ندارد، خودروها نیز مسائل ایمنی را بعضاً رعایت نمی‌کنند و سبب تصادف می‌شود.

 

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم که تعریض جاده ورکلا به گهرباران و آسفالت آن در موعد مقرر و حتی زودتر از آن به سرانجام برسد تا من و امثال من خانواده خود را در جاده‌ها از دست ندهند.

 

دامادی همچنین از فرماندار میاندرود خواست تا تابلوی بزرگ و زیبایی را در ابتدای این مسیر با نام شهید محمد معافی از شهدای مدافع حرم نصب کنند.

 

* منتقدان چکمه بپوشند و کمک کنند

 

دامادی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حل‌شدن استارت‌تایم پروازهای فرودگاه دشت‌ناز گفت: پروازهای این فرودگاه در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه در حال انجام است، البته تعهد هواپیمایی برای هر روز بود که انجام نشده اما به این معنا نیست که انجام نشود.

 

وی اظهار امیدواری کرد که پروازهای خارجی به ترکیه و عشق‌آباد را نیز از فرودگاه دشت‌ناز داشته باشیم زیرا این ظرفیت وجود دارد.

 

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه وقتی کارها را شروع کردیم با انتقاداتی مواجه بودیم و عده‌ای می‌گفتند تبلیغات است، ادامه داد: اما دیدید که تبلیغاتی در کار نبوده است، بحث هواپیمایی نیز تبلیغات نبوده است لذا از این افراد می‌خواهیم به‌جای بیان مسائل غیرواقع، چکمه‌های خود را بپوشند و کمک کنند و اگر دامادی نقصی دارد آن را مطرح کنند.

 

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بودجه 97 با بیان اینکه با کلیات بودجه 97 موافق نبوده‌ام، تصریح کرد: این بودجه خیلی مردم‌گرا نیست و به‌طور کل هم نمی‌توانیم آن را رد کنیم اما واقعاً بودجه باید به‌سمتی برود که از حالت نوشتن سالانه خارج و به‌سمت تقسیم‌بندی پروژه‌ها و رفع مشکلات مردم برود.

 

وی در پایان تأکید کرد که سمت و سوی بودجه را خیلی واقعی و به‌سمت مردم نمی‌بینم و کاری است که سال‌ها انجام می‌شود و روتین است، مجلس و دولت باید با هم در این زمینه وارد شوند و سمت و سوی آن را تغییر دهند؛ الان می‌بینیم بودجه دولت با دلار 3 هزار و 500 تومان بسته شد اما قیمت یک دلار را بیش از 4 هزار تومان و نزدیک 5 هزار تومان می‌بینیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :