تازه ها

دوشنبه 23 بهمن 1396-11:31 کد خبر:30655

باحضور دکتر ربیعی انجام شد ؛

افتتاح طرح توسعه و استاندارد سازی اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر

انعکاس شمال-  طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس و ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی ولیعصر (عج) قائمشهر با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید .


به گزارش انعکاس شمال،طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر در 2 طبقه به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع در مدت حدود یکسال ساخته شد که برای این طرح 50 میلیارد ریال هزینه شده است . پروژه هتلینگ این بیمارستان منطقه ای شمال کشور با اعتبار 40 میلیارد ریالی و در مساحت 2 هزار متر مربع و در چهار بخش بستری انجام شد .

گفتنی است بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر از سال 1354 در شهر قائمشهر به بهره برداری رسید و هم اکنون 260 تخت فعال دارد . مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با دارا بودن پنج بیمارستان ملکی ، 14 مرکز درمانی سرپایی و دفتر اسناد پزشکی از لحاظ گستردگی و سطح ارائه خدمات در مجموعه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور استان پنجم کشور به شمار می رود .

همچنین مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی مازندران ، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی از سطح مراقبت های سرپایی تا اقدامات فوریتی و فوق تخصصی قلب و عروق را انجام می دهد .

براساس اعلام مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ، از ابتدای امسال تا دی ماه 28 هزار و 200 مورد در این مراکز بستری و بیش از چهار میلیون مراجعه سرپایی بوده است .

همچنین همزمان با سفر2 روزه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مازندران پروژه ساخت و تجهیز ساختمان تصویر برداری و سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان رازی چالوس در سه طبقه به مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار 50 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید .

پروژه ارتقای هتلینگ بخشهای بستری بیمارستان رازی چالوس نیز به مساحت یکهزار متر مربع در 2 بخش بستری با اعتبار 15 میلیارد ریالی نیز امروز به بهره برداری رسید .ایلنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :