تازه ها

شنبه 21 بهمن 1396-16:2 کد خبر:30651

رئیس‌کل دادگستری مازندران:

حتی یک کارخانه یا یک مرکز تولیدی نباید در مازندران تعطیل شود

 انعکاس شمال - رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: حتی یک کارخانه یا یک مرکز تولیدی نباید در استان مازندران تعطیل شود.


 به گزارش انعکاس شمال و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در بازدید از کارخانه سیمان نکا اظهار کرد: دستگاه قضایی همیشه پشتوانه صنعت استان بوده و اجازه نخواهد داد که هیچ کارخانه یا کارگاه تولیدی یا صنعتی در این استان تعطیل شود.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم باید براساس فرمایش‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری که بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارد، عمل کنیم و آن را در عمل نشان دهیم، همان‌گونه که در مقابل تهدیدهای اقتصادی دشمنان نظام اسلامی مقاوم هستیم.چ

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دشمنان ایران در جنگ نظامی شکسته خورده و الان با جنگ اقتصادی وارد میدان شده‌اند و ما باید با استفاده از اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید نگذاریم کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی که سنگرهای ما هستند تعطیل شوند زیرا تعطیلی مراکز تولیدی ما همان خواسته‌های دشمن است.

این مسؤول تأکید کرد: دشمنان اسلام با این جنگ اقتصادی می‌خواهند انقلاب را از ما بگیرند ولی ما مسلمانان با اطاعت از خدا و پیروی از پیامبران و امامان و به پشتوانه مقام معظم رهبری با تمام وجود از اقتصاد کشور حمایت خواهیم کرد.

تقوی‌فرد افزود: تمامی مدیران و صنعت گران و کارگران باید با همت و تلاش بکوشند تا چرخه تولید کارخانجات پابرجا باشد.

وی درباره نحوه عملکرد مدیران و صنعت‌گران  گفت: این عملکرد خوب و درست ما هست که همیشه ماندگار خواهد بود نه این سمتی که ما به آن تکیه زده‌ادیم زیرا این جایگاه قابل تغییر است. /فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :