تازه ها

شنبه 14 بهمن 1396-16:53 کد خبر:30637

جدال مرگبار مرد باغدار با گراز وحشی


انعکاس شمال، سرویس حوادث: حمله گراز وحشی به یک باغدار بهشهری حادثه تلخی را برای مرد کشاورز رقم زده و او را راهی بیمارستان کرد.
این حادثه در روستای سارو از توابع شهرستان بهشهر رخ داد و در جریان آن مرد باغداری بنام حمید خانبیگی دچار جراحات شدید شده و کارش به بیمارستان کشید.
بنا بر این گزارش، عصر روز جمعه هشتم بهمن 96 بود که مرد کشاورز بهشهری تصمیم گرفت سری به باغ مرکبات خود بزند. این مرد میانسال در حالیکه مشغول حرس کردن شاخ و برگ های اضافی درختان بود ناگهان صدایی توجه اش را بخود جلب کرد. به طرف صدا برگشت و از چیزی که در چند قدمی خود می دید وحشت زده شد. یک گراز بزرگ با سرعت به طرف او می دوید.
هنوز فرصتی برای عکس العمل پیدا نکرده بود که حیوان وحشی با شاخ وحشت آور خود به او رسید. مرد باغدار تلاش کرد تا بنوعی خود را از دست این حیوان خشمگین برهاند اما گراز وحشی هر لحظه حملات مرگبار خود را شدت می بخشید .
مرد باغدار بهشهری بناچار با فریادهایی همسایگان را به کمک طلبید. در همین هنگام مالک باغ کناری که از شکارچیان با تجربه و قدیمی منطقه است متوجه ماجرا شده و به سرعت اسلحه اش را از صندوق عقب خودرو بیرون آورده و به کمک همسایه خود می رود.
مرد شکارچی وقتی می بیند که باغدار همسایه اش در آستانه مرگ است بناچار گلوله ای به سر حیوان وحشی شلیک کرده و او را نقش بر زمین می کند .
در همین حال مرد باغدار که تقریبا بی هوش شده بود به سرعت به بیمارستان  بهشهرانتقال داده شد که پس از اقدامات اولیه پزشکی، بدلیل عدم وجود اتاق ایزوله به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شد.
با توجه به وضعیت نابسامان جسمانی این مرد تیمی از پزشکان این بیمارستان تلاش برای نجات او را آغاز کردند اما بعد چند روز از این ماجرا هنوز حال او وخیم اعلام شده است.
دراین منطقه بدلیل نبود میرشکار و عدم صدور پروانه شکار این حیوان توسط سازمان محیط زیست همیشه  خطراتی اینچنین متوجه اهالی و باغداران محلی می باشد که مسئولین مربوطه جهت پیشگیری از بروز چنین حوادثی باید تصمیمات عاجل اتخاذ کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :