تازه ها

يکشنبه 8 بهمن 1396-7:21 کد خبر:30613

کشتی ساری را احیا کنیم


 

به گزارش انعکاس شمال، مهندس سید مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای مدافع حرم و سرپرست تیم ستارگان کشتی ساری در لیگ برتر کشتی باشگاههای جهان گفت: کشتی مرکز استان باید احیا شود و نباید دلخوش به سه مدال گذشته کشتی گیران ساروی در سه المپیک و و کسب بیش از 10 مدال طلا و نقره و برنز جهان توسط دلاورمردان کشتی ساری باشیم.

 

وی افزود: باید به فکر آینده برتر و ظهور قهرمانان جدید کشتی ساری در آسیا و جهان و المپیک باشیم و باید بر روی کشتی این شهرستان سرمایه گذاری شود.

 

مدینه ادامه داد: ساروی ها می توانند ترکان ها، محمدیان ها، محمدی ها، دباغی های زیادی در جهان کشتی داشته باشند و مربیان خوبی از ساری وجود دارند که در امر سازندگی صاحب سبک می باشند.

 

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه می توان به آینده بهتر کشتی ساری امیدوار بود ، تصریح کرد: به کشتی گیران و مربیان ساروی کم لطفی های بسیار شده است و همه بزرگان کشتی مرکز استان را باید فراخوان داده شود تا از نظرات آنها برای خدمت برتر به کشتی ساری استفاده و با تشکیلات و برنامه سازمان یافته ، به اهداف دراز مدت توسعه کشتی ساری بهره برداری شود باید دید به چه دلایلی بسیاری از قهرمانان دیروز و امروز ما در کنار کشتی نیستند.

 

مدینه با تأکید بر لزوم بستر سازی برای پرشدن سالن های کشتی از کشتی گیران رده های سنی پایه ، یادآور شد: چرا سالن های هلال احمر، ویشتاسب، ایران و دهها اماکن ورزشی ساری تعطیل شده اند و باید امکانات مدرن در اختیار کشتی گیران قرار گیرد.

 

مهندس مدینه خاطر نشان کرد: رقابت در سالن ها و باشگاههای ساری ایجاد شود و به زیرساخت های کشتی این شهرستان باید بیشتر پرداخته شود ؛ احیای حضور مربیان سازنده کشتی در تمرینات ، برگزاری کلاس های بین المللی کشتی و بروز رسانی علمی آموزش کشتی در ساری می تواند حائز اهمیت باشد .

 

رئیس شورای شهر ساری گفت: باید در فصل آینده لیگ قهرمانی کشتی باشگاههای جهان، نماینده ساری در جایگاه نخست قرار بگیرد و این انتظار با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که وجود دارد، دور از دسترس نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :