تازه ها

سه شنبه 26 دی 1396-8:58 کد خبر:29578

رکورد ساروی ها در ورزش مازندران


به گزارش انعکاس شمال، شعبان وفایی نژاد مشاور ورزش و جوانان شهرستان ساری اظهار داشت: ساروی ها بیش از 40 تیم در انواع لیگ های کشوری دارند که 17 تیم در لیگ برتر و رکورد دار ورزش مازندران در لیگ ها به شمار می روند .

 

وفایی نژاد با بیان اینکه هیچ شهری در مازندران همچون ساری صاحب جایگاه ممتازی در ورزش کشور نیست ، بیان داشت: در حوزه ورزش بانوان ساروی ها حتی در کشور و در مازندران نیز نمونه هستند و در حوزه قهرمانی و توسعه فعالیت های ورزشی الگویی برای سایر شهرها به شمار می روند.

مشاور ورزش و جوانان ساری در رابطه با وضعیت روسای هیئت های ورزشی نیز یادآورشد: بزودی رئیس هیئت کشتی ساری معرفی می شود حسین دلیری به دنبال بررسی معرفی چهره ای کاربلد است که بتواند چرخش و گردش کشتی را ساماندهی نماید و با هماهنگی با رئیس هیأت کشتی مازندران به دنبال تعیین چهره مد نظر می باشد .

وی در رابطه با موضوع والیبال ساری نیز خاطر نشان کرد: نه تنها هیئت والیبال بلکه تعدادی از روسای هیت های ورزشی ساری و کارشناسان در حال ارزیابی هستند اداره ورزش و جوانان اهل تعارف با احدی نیست و مصلحت ورزش مرکز استان در جابجایی روسای هیئت های ورزشی باشد در آن دریغ نخواهد کرد.

 

شعبان وفایی نژاد در خصوص وضعیت ورزش ساری در مازندران نیز گفت: ما از نظر آمار افتخارات ورزشی جزو پرافتخارترین شهر در بین مراکز استان های کشور هستیم و امید می رود با تعاملات لازم بین مسئولین و متولیان امر، مشکلات پیش رو نیز مرتفع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :