تازه ها

دوشنبه 25 دی 1396-12:18 کد خبر:29576

بازهم عملکرد غلط فدراسیون کشتی :

داور فینال کشتی پهلوانی محروم شد

انعکاس شمال- مسابقات کشتی پهلوانی به صورت قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا و قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان می باشد اما همین فدراسیون عاجز و ناتوان در برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور همین امسال افتضاحات فینال قهرمانی کشتی پهلوانی کشور


فدراسیون کشتی کشورمان که مبتکر و مجری و صاحب تفکر در مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی در جهان خودش را می داند و مدعی است که باید مسابقات کشتی پهلوانی کشورمان در تقویم فدراسیون جهانی قرار بگیرد و مسابقات کشتی پهلوانی الگو همه مسابقات کشتی محلی در همه کشورها باشد و همه کشورها قهرمانان شاخص دنیا در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت کنند.

 

مسابقات کشتی پهلوانی به صورت قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا و قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان می باشد اما همین فدراسیون عاجز و ناتوان در برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی کشور همین امسال افتضاحات فینال قهرمانی کشتی پهلوانی کشور ، حتی داوران برگزاری فینال مسابقات رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی سرپرست فنی مسابقات کشتی پهلوانی کشور نیز در برگزاری این مسابقات ضعیف ظاهر شدند و فینال را غلط برگزار کردند.

همه این نفرات محروم شدند همه داوران و سرپرستان فینال مسابقات کشتی پهلوانی کشور با محرومیت و محکومیت های زیادی روبرو شدند آنقدر افتضاحات در برگزاری فینال مسابقات بودکه نظر همه کارشناسان و حتی مسئولین برگزاری مسابقات مدعی بودند که باید بار دیگر فینال تکرار شود.

 

اما چون خودشان اساسنامه ای تنظیم نموده بودند به قول خودشان اتحادیه جهانی کشتی پهلوانی اجازه نمی دهد آیا نباید شخص رئیس فدراسیون از اینکه توانایی برگزاری قانونی یک مسابقه در سطح پهلوانی کشور را نداشته از جامعه ورزشی عذرخواهی کند.

 

چرا وزیر ورزش و جوانان و اعضای فدراسیون ورزشی مجلس و نمایندگان و معاونت فنی وزارت ورزش و جوانان از این افتضاحات سکوت اختیار کرده اند...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :