تازه ها

چهارشنبه 6 دی 1396-11:10 کد خبر:29516

کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر در ساری


 به گزارش انعکاس شمال،به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی گفت: به منظور مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران اجرایی این پلیس از فعالیت دو عامل افیونی در شهرستان ساری با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند متهمان را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی در حال حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ 17 کیلوگرم تریاک کشف و خودروی آنان توقیف شد.

این مسؤول با اشاره به این که سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله‌اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنیان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل می‌کند، گفت: اعتیاد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب‌زا و کجروانه در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند به نیروهایی وابسته و بیمار تبدیل می‌کند.

ثقفی خاطرنشان کرد: برای ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با این بلای خانمانسوز، نقش مشارکت‌های مردمی اثرگذار خواهد بود و باتقویت این تعاملات موفقیت‌های خوبی را در مبارزه با عاملان افیونی در استان شاهد هستیم.

 

وی از شهروندان خواست، برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی با نشاط و فعال در تمامی زمینه‌های اجتماعی با پلییس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :