تازه ها

چهارشنبه 29 آذر 1396-10:41 کد خبر:28481

مدیرعامل آبفاشهری مازندران اعلام کرد:

اصلاح 55 کیلومتر از شبکه های آب فرسوده استان تا پایان سال جاری

انعکاس شمال - مدیرعامل آبفاشهری مازندران،گفت: تا پایان امسال اصلاح 55 کیلومتر شبکه آبرسانی در دستور کار شرکت قرار دارد که تا کنون 40 کیلومتر آن  اجرایی شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس ذاکری با اشاره به وجود 7هزار و 200 کیلومتر شبکه آبرسانی در این استان گفت: 1715 کیلومتر از این شبکه فرسوده و دارای عمر بالای 25 سال است.

مهندس ذاکری، تصریح کرد: بخشی از هدر رفت آب، مربوط به فرسودگی شبکه آبرسانی می باشد.

وی با بیان اینکه هدر رفت آب به دو صورت  فیزیکی و ظاهری است که بخشی از آن توسط  مشترکین  اعلام می شود، گفت: 32 هزار مورد اتفاقات در بخش انشعابات، 9400 مورد در بخش شبکه و 300 مورد در خط انتقال طی سالجاری گزارش شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه به ازای هر یک متر اصلاح شبکه بیش از دو میلیون ریال هزینه صرف می شود، افزود: برای اصلاح تمامی شبکه های فرسوده آب به 380 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مهندس ذاکری، ادامه داد: در سال جاری اعتبارات در نظر گرفته شده برای اصلاح شبکه، 115 میلیارد ریال بوده که درحال حاضر نزدیک به 10 میلیارد ریال آن اختصاص یافت.

وی، اظهار داشت: در مجموع 75 میلیارد ریال برای رفع و ترمیم شکستگی  و در راستای عملیات اصلاح شبکه از محل منابع داخلی 100 میلیارد ریال  در سالجاری هزینه شده است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه طی برنامه ششم توسعه،  اصلاح 300 کیلومتر شبکه آبرسانی این استان در دستور کار قرار دارد، افزود: به همین منظور در دولت تدبیر و امید 165 کیلومتر اصلاح شبکه در مازندران انجام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :