تازه ها

سه شنبه 28 آذر 1396-17:54 کد خبر:28478

فرمانده لشکر مردمی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران

۲۸ هزار زن مازندرانی عضو لشگر زینبیون هستند

انعکاس شمال - فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب (س) مازندران با اشاره به اینکه لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س) با تلاش خواهران در سه تیپ در شرق، غرب و مرکز مازندران گفت: 28 هزار نفر از جامعه زنان استان تحت پوشش این لشکر هستند.


به گزارش انعکاس شمال، عقیله ملازاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه‌اندازی لشکر زینبون گفت: این لشکر مردمی به منظور تبیین اهداف جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد روحیه ایثارگری و جهاد در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان با حمایت بسیج جامعه زنان ،سپاه و نیروهای مردمی در مازندران تشکیل شده است.

وی افزود: مهمترین مساله ما تکلیف‌گرایی برای ایجاد روحیه حق‌‌باوری و  اهداف امام حسین(ع) و همچنین تقویت روحیه و دفاع از مردم ستمدیده و آسیب دیده سوریه است.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س) مازندران با بیان اینکه همیشه جبهه حق و باطل در جهان وجود دارد خواستار تداوم و استمرار جبهه مقاومت شد.

وی با تشریح عملکرد این لشکر مردمی، تقویت روحیه رزمندگان مقاومت و حمایت از مردم آسیب دیده از جنگ را از دیگر اهداف این جبهه مردمی عنوان کرد.

مادر شهید  رادمهر، شهید مافع حرم رادمهر، گفت: خدمت به رزمندگان جبهه مقاومت افتخاری است که پس از شهادت فرزندم نصیب من شده است و برآنیم با حضور در این لشکر فرهنگ جبهه مقاومت را در جامعه بدرستی نهادینه کنیم.

ملازاده تبلیغ مذهب تشییع در قالب ارسال کمک های مردمی به جبهه های مقاومت را از دیگر اهداف جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س)در مازندران اعلام کرد.

وی عمل به آیات و دستورات قرآن مبنی بر حمایت از مظلومان، توجه و عمل به آرمانهای امام راحل ،آگاهی بخشی به مسلمانان و مبارزه با استعمارگران و دخالت دولت های بیگانه درسرنوشت مسلمانان ،مبارزه با اسرائیل تا فتح قدس را از دیگر اهداف برشمرد.

ملازاده  گفت: حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام و بالا بردن روحیه رزم و دفاع در میادین جبهه های مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت ،اتحاد و همدلی هزاران نفر برای یک هدف الهی (نابودی استکبار جهانی) و تقویت روحیه جهاد و مقاومت در بین بانوان و دوری از سطحی نگری ، دنیا گرایی وتجملگرایی از دیگر اهداف این تشکل است.

وی افزود: لشکر مردمی حضرت زینب (س) از سه تیپ پشتیبانی، ۲۵ گردان، 80 گروهان و حداقل 1400 دسته‌ی یست نفره تشکیل شده است.

ملازاده با اشاره به فعالیت های فرهنگی  و احیای فرهنگ اسلامی گفت: دو میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به جبهه های مقاومت ارسال شد .

وی با اعلام اینکه این لشکر در کمک به موکب های اربعین نقش موثری داشته است، افزود: بیش از یک میلیارد نیز از این لشکر به زلزله زدگان اخیر کرمانشاه ارسال شده است.

مادر شهید مدافع حرم (محمود رادمهر) با اشاره به اینکه لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت  با تلاش خواهران در سه تیپ در شرق، غرب و مرکز مازندران اظهار داشت: 28 هزار نفر از جامعه زنان استان تحت پوشش این لشکر هستند.

وی افزود: لشکر حضرت زینب(س) در غرب استان تحت عنوان حضرت نرجس(س)به فرماندهی همسر شهید مرادخانی،شرق با عنوان لشکر حضرت معصومه (س)به فرماندهی مادر شهید مشتاقی و در مرکز استان تحت عنوان لشکر حضرت ام البنین(س)به فرماندهی همسر شهید شالیکار مشغول به فعالیت است.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س)، گفت: دو‌ تیپ دیگر ویژه دختران و پسران زیر 10 سال با عناوین حضرت رقیه (س)و حضرت علی اصغر (ع) برای تبیین ارزشهای ایثار و شهادت از سن خردسالی در استان شکل گرفته است.

وی با اشاره به همکاری زنان در پشتیبانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از اهداف مهم در این حوزه احیاء و زنده نگه داشتن فعالیت ها و پشتیبانی های زنان دوره دفاع مقدس است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :