تازه ها

سه شنبه 21 آذر 1396-9:47 کد خبر:28445

اتمام حجت استاندار مازندران برای حل معضل زباله در استان

    انعکاس شمال - استاندار مازندران با اشاره به وجود زباله در سطح استان تاکید کرد که چهره شهرهای مازندران باید هر چه زودتر از زباله پاک شود.


 به گزارش انعکاس شمال، محمد اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر وجود فاضلاب و شیرابه های زباله در محیط زیست استان را مخاطره آمیز خواند و خطاب به فرمانداران گفت : برای رفع مشکلات فاضلاب و پاک کردن زباله از چهره مازندران مهلت زیادی ندارید باید هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکلات برنامه ریزی و اقدام کنید.

استاندار مازندران افزود : همه ما باید برابر سلامت جامعه حساس باشیم و با ایجاد ظرفیت های مختلف بتوانیم با کمک مردم ، جامعه و محیط زیست خودمان را از فاضلاب و زباله پاک کنیم.

اسلامی همچنین از واگذاری برخی از اختیارات استاندار به فرمانداران برای تسهیل در جذب سرمایه گذاران خبر داد و گفت : آماده ام تا برخی از اختیاراتم را در جهت جذب سرمایه گذاران به فرمانداران شهرستان هاواگذار نمایم.

وی افزود : برای کارامدی نظام اداری باید برنامه محور باشیم تا بتوانیم در همه جا موفق عمل کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در استان گفت : برای توسعه گردشگری منطقه باید نظام گردشگری مدیریت شده در سطح مازندران اجرایی شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی همچنین تاکید کرد باید از بخش بوم گردی و صنایع دستی هر منطقه برای ایجاد اشتغال روستایی استفاده لازم را ببریم .

اسلامی همچنین با تاکید بر جاذبه های تفریحی در رامسر گفت : با احداث کمربندی موافق نیستم بلکه باید جاذبه هایی ایجاد شود که گردشگر در رامسر سکونت یابد نه اینکه به راحتی از رامسر عبور کند.

وی افزود : باید به دنبال احداث سالن کنفرانس و همایش بین المللی در رامسر باشیم و از شهردار رامسر به خاطر اختصاص قطعه زمینی برای ساخت یک هتل بین المللی در این شهر سپاسگزار هستم.

استاندار مازندران برای شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از پروژه های عمرانی و دیدار با مردم به غرب استان مازندران سفر کرده است.

اسلامی حدودا یک ماه پیش از سوی هیات دولت به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.

این نخستین سفر استاندار جدید مازندران به غرب استان است./ایرنا

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :