تازه ها

شنبه 18 آذر 1396-11:24 کد خبر:28426

دستگیری ۵ متجاوز به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در مازندران

انعکاس شمال - 5 متجاوز به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در جاده جنگلی شهرستان عباس آباد به کلاردشت وتیاس دستگیر شدند.


 به گزارش انعکاس شمال،حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ، گفت: در گزارش منابع طبیعی شهرستان عباس آباد در تاریخ ۲۸ آبان ماه امسال مبنی بر قطع درختان در جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت وتیاس، دستور قضایی در خصوص شناسایی عوامل اصلی آن از سوی دادستان عباس آباد صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت درجهت شناسایی عوامل اصلی، دستور قضایی در این خصوص صادر و هماهنگی لازم با اداره  اطلاعات کل استان و اطلاعات سپاه استان برای همکاری جدی با استفاده ازعوامل انتظامی وحفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهرانجام شد که در این خصوص مقدار ۲ تن چوب قاچاق کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با تحقیقات و شناسایی به عمل آمده ۵ نفر از متهمان در این رابطه دستگیر و به اتهام  مشارکت در تخریب تاسیسات دولتی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام جعفری افزود: به دلیل اهمیت موضوع پرونده به صورت خارج از نوبت و بادقت فراوان در حال رسیدگی است.

وی به کسانی که اقدام به تخریب جنگل، قاچاق محصولات جنگلی و تضییع حقوق بیت المال می‌کنند هشدار داد: دستگاه قضایی مازندران با حساسیت و به صورت فوق العاده نظارت لازم را در این خصوص خواهد داشت و با متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت المال به شدت، برخورد قاطع وقانونی خواهد نمود./باشگاه خبرنگاران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :