تازه ها

پنجشنبه 16 آذر 1396-14:3 کد خبر:28419

جشنواره ملی عکس مازندران چهارم دی ماه برگزار می شود


 به گزارش انعکاس شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان، احد جاودانی گفت: نخستین جشنواره ملی عکس مازندران با استقبال خوب عکاسان سراسر کشور، همراه بود .

جاودانی افزود: نخستین جشنواره ملی عکس مازندران به عنوان یک رویداد مهم هنری، هفتم دی ماه افتتاح و 14 دی ماه به پایان می رسد.

وی بیان کرد: آداب، رسوم، آیین ها، چشم اندازهای شهری شامل بازارهای سنتی، صنایع دستی و پیشه ها، محیط زیست، اماکن تاریخی و چشم اندازهای طبیعی پنج محور این جشنواره ملی است. مکان برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس مازندران، موزه گالری دیدی ایزدشهر است که نمایشگاه آثار منتخبین از هفتم دی ماه برای بازدید هنرمندان و علاقه مندان برپا می شود.

به گزارش ایسنا، حسین بخشی دبیر جشنواره ملی عکس مازندران نیز درباره این جشنواره گفت: دو هزار و 446 اثر به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 79 اثر با رای داوران به عنوان برگزیده به نمایشگاه و مسابقه راه پیدا کرده و در کتاب جشنواره به چاپ می رسد.

وی افزود: شناسایی نقاط زیبا، یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس مازندران بود که بر اساس پژوهش های صورت گرفته و جامعه آماری که در اختتامیه به صورت نموداری، به مشاهده عموم در می آید، یک دوم آثار دریافتی در زمینه چشم اندازهای طبیعی است.

بخشی بیان کرد: این آثار فقط به عکاسان مازندرانی، مربوط نمی شود بلکه از نقاط مختلف کشور نظیر مشهد، شیراز، بندرعباس، اهواز و استان های دیگر، عکس مربوط به این دیار، فرستاده شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :