تازه ها

سه شنبه 7 آذر 1396-11:42 کد خبر:28393

پیام تبریک رئیس سابق شورای اسلامی مازندران به مهندس مقیمی

به دنبال انتخاب مهندس سید مقیم مقیمی به عنوان نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان ها ، سید کمال آقامیری رئیس سابق این شورا و یکی از فعالان شاخص سیاسی مازندران در پیامی این موفقیت را به مهندس مقیمی تبریک گفت


به گزارش انعکاس شمال، به دنبال انتخاب مهندس سید مقیم مقیمی به عنوان نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان ها ، سید کمال آقامیری رئیس سابق این شورا و یکی از فعالان شاخص سیاسی مازندران در پیامی این موفقیت را به مهندس مقیمی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:


با ابلاغ سلام و تحیات الهی؛

هموار ساختن مسیر حرکت شوراها و کارآمدسازی آنان، نگاه جامع و راهبردی متنوع را طلب می‌کند. تصمیم‌گیری‌های عالمانه و مبتنی بر مدیریت دانایی از سوی شوراهای فرادستی، ایجاب می‌نماید تا اعضای این نظام مردم سالار، چهره‌های اصلح و کارآمد را در بالاترین سطح خدمتی به کار گیرند و  دوام حرکت و ارتقاء شوراها برای مردم و نظام آن هم در جهت پیش‌برد اهداف جمهوری اسلامی ایران و گره‌گشایی در کار مردم ضرورتی انکارناپذیر است ، از این رو انتخاب جنابعالی را به عنوان نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان که بیانگر لیاقت و توانمندی بالای شما در نظام رفیع شورایی است، تبریک عرض می نمایم.

حضرتعالی از اعضای کارآمد شوراها در مازندران هستید که مدارج ترقی را با موفقیت طی کرده و با تجربه ای گرانسنگ در این نهاد، می توانید نوید بخش دستاوردهای شایانی برای شوراهای مازندران در تمامی سطوح باشید؛ اميدوارم در سايه هم افزايي و تعامل متقابل ميان جنابعالی در نهاد شورا و شورای عالی کشور، به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه ايران اسلامی ، خاصه مازندران و اهداف متعالی خدمت به مردم گام بردارید. استمرار موفقيتتان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :